Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

phpBB og Adsense

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en hovedside med undersider, der er lavet i frontpage. På disse sider er det lykkes mig at indsætte adsenseannoncer.En af undersiderne er et forum lavet med phpBB og der vil jeg afsindigt gerne have annoncerne ind også, da det meste af trafikken kommer til at foregå der. Når jeg forsøger at kopiere mine koder fra Google ind i phpBB-programsiderne resulterer det i, at siderne vises blanke. Det her er ikke et emne, jeg har fod på, så jeg vil være taknemmelig for enhver hjælp i et lettilgængeligt sprog

 

På forhånd tak

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Koden til Google AdSense er et clicnt side javaScript - koden i dine PHP-filer er server side kode. Du skal "udprinte" JavaScript koden fra Google på siden, i et felt der vises som HTML.
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone,



det bliver ikke nemt at hjælpe dig, for uden kendskab til JavaScript, php og html kommer du ikke rigtigt nogen vegne.



Som Mikkel skriver er forumet programmet i php og AdSense koden er JavaScript. Det kan godt køre sammen - jeg har det faktisk kørende på et phpBB forum - men det kræver at "man ved hvad man laver"



 



Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
En masse søde mennesker har været flinke at lave forståelige guides til at indsætte adsense på phpbb.

 

En hurtig søgning på google sendte mig videre til følgende guide, som fortæller hvordan du indsætter en adsense reklame efter trådens første post:
http://www.askdavetaylor.com/phpbb_trick_for_including_google_adsense_between_articles.html

 

På phpbb.com hjælper de ligeledes også med placering af reklamer på deres forums.

dette link kan du finde et fåtal artikler omkring emnet.

 

Selvom phpbb indeholder en del filer, så er de ofte skrevet meget organiseret og det samme er de forskellige guides.

 

Håber det gav dig svar på spørgsmålet...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)