Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Tjen mere på Affiliate Marketing

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Tror faktisk jeg ville lave den anderledes hvis jeg selv skulle bruge dette trick i fremtiden.

Ville lave en if sætning som søgte efter en liste(ekstern fil) i den requestet URL, sådan det vil virke på flere ord og alle søgemaskiner.

 

Der skal nok lidt mere end en if-sætning til at lave det :P

Man bestemmer jo selv hvor avanceret man vil have det. Ovenstående var bare et simpelt eksempel som sagtens kunne udvides i funktionalitet og givetvis også reduceres i kode-længde. Selv bruger jeg også en anden kode til selvsamme formål.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så man kan teknisk set vise en anden hjemmeside til folk der kommer fra en kritisk kilde.

Eksempel hvis BT.dk afsløre noget på folks virksomheder, kan virksomheden lave en "undskyld besked" i toppen på alt trafik BT.dk sender?

 

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

Så man kan teknisk set vise en anden hjemmeside til folk der kommer fra en kritisk kilde.

Eksempel hvis BT.dk afsløre noget på folks virksomheder, kan virksomheden lave en "undskyld besked" i toppen på alt trafik BT.dk sender?

Naturligvis.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

Så man kan teknisk set vise en anden hjemmeside til folk der kommer fra en kritisk kilde.

Eksempel hvis BT.dk afsløre noget på folks virksomheder, kan virksomheden lave en "undskyld besked" i toppen på alt trafik BT.dk sender?

Yep, det er en rigtig smart teknik, som er blevet brugt i flere år, men ikke har været specielt udbredt. Du ser også mange open source forums bruge teknikken til at highlighte de(t) ord man søgte efter, i f.eks. en Google søgning.

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Nu har jeg ikke lige set hvor meget der ændrer sig, men man skal passe på med at ændre for meget, for at undgå at blive blacklisted hos Google.

Det er typisk ok med små ændringer eller tilføjelser, f.eks. en boks der foreslår artikler, som er relateret til den søgning man kom fra - men det er altså farligt at ændre for meget af sidens grundlæggende indhold, hvis man har sine SERP-placeringer kære.

Ellers er det bestemt et godt tip, det er altid en god idé at målrette sin markedsføring ud fra så mange parametre som muligt.

EDIT: Du (Casper) har helt sikkert styr på hvad du laver, det var mest bare lige for at få en slags "disclaimer" med, så der ikke er nogen der overdriver det og bliver skuffede når de forsvinder fra Google.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Helt enig, men jeg ser ikke de store problemer i det her. Hensigten er så vidt at hjælpe brugeren så meget som muligt med at finde det de nu engang søger efter.

Det kan også benyttes som en blackhat-teknik, og alt det midt i mellem.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg vil nok anbefale dig du ikke bruger det...

af den samme grund som jacob siger... google skal nok straffe dig på et tidspunkt.. :)

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sgu bare genialt. Mere er der ikke at sige til det :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Urges,

Jeg er enig i det er en gråzone, men jeg mener også jeg er klart på den rigtige sider. Der er ikke taler om jeg laver noget content til søgemaskinerne, og andet til brugerne. Alle får det samme content. Jeg målretter en reklame udfra nogle paramter, og der er egentlig ikke den stor ændring i koden.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider lige en besked, så jeg kan finde frem til denne tråd senere... Orker ikke at arbejde i det nu ;) SKide smart Casper!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)