Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er ny CMS udbyder

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle sammen

Vi er netop blevet færdige med vores Cms løsning, CMSWebmaster.
Er der nogen der kan komme med kritik (positiv/negativ) til os?

www.cmswebmaster.dk

Mvh
Simon Vestergaard
Det Danske Idéselskab
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Der mangler i hvert fald skærmbilleder af interfacet. Det er helt afgørende når jeg er ude at kigge efter standardløsninger. Dem der ikke viser skærmbilleder bliver slet ikke overvejet.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, eller endnu bedre, en live demo :)


Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
tak Uffe og Sune

Synes I vi mangler nogle moduler e.lign.?

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med de 2 andre demo og screen dumps!



Men cms systemer? Altså der findes alt for mange i forvejen og markedet
er "overheated" til maks og de fleste af os er godt nok trætte af, at
høre på/om cms...- Hvordan har i tænkt at overleve om så i få dage uden at blive spist levende indenfor bare den første uge? 

Der findes jo enormt mange velfungerende/veletablerede (så vel gratis som købe løsninger) løsninger i forvejen.....

Sry men ikke for at ødelægge jeres entusiame over jeres ide, men er det overhovedet realistiskt at få en fod ind?



Anway god vind med projektet!






Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man først får kunder må det være let at holde på dem.
Der er jo ingen andre der kan tilbyde support når det er firmaets eget cms

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man først får kunder må det være let at holde på dem.
Der er jo ingen andre der kan tilbyde support når det er firmaets eget cms

 

Dette er vel også årsagen til at mange kunder netop vælger en større leverandør. Hvis i ikke synes det er sjovt at drive CMS virksomhed om et år, hvor får man så support?

 

Men f**k janteloven, sørg bare for at gøre tingene bedre end jeres konkurrenter.

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-12-2006 17:31:04
Forfatter: Jesper Jørgensen
Hvis man først får kunder må det være let at holde på dem.
Der er jo ingen andre der kan tilbyde support når det er firmaets eget cms


Dette er vel også årsagen til at mange kunder netop vælger en større leverandør. Hvis i ikke synes det er sjovt at drive CMS virksomhed om et år, hvor får man så support?


Men f**k janteloven, sørg bare for at gøre tingene bedre end jeres konkurrenter.



Nu ynder jeg gerne at fortælle en lille branchehistorie, når dette nævnes.

Microsoft må betragtes som værende en rigtig stor udbyder, og der burde være garanti for support, fordi de også lever om et år. Forkert! Gang på gang har Microsoft udfaset produkter, fordi de ikke længere har været en del af deres strategi, og derfor kan man lige så hurtigt komme i problemer hos større virksomheder. Microsoft SharePoint har overtaget tidligere systemer (f.eks. Microsoft CMS), og migrering er aldrig en let proces.

Hos store virksomheder er man typisk en lille kunde, men hos mindre kan man være en ret stor kunde; og så får man normalt også bedre betingelser. Selvfølgelig kan ingen garanti en fremtidig eksistens, men man kan sikre sig nogle muligheder, hvis det går galt. Kildekodedeponering, åbne standarder og meget andet vil i hvert fald hjælpe på de gængse problemer - og de muligheder tilbydes man særdeles sjældent hos en større leverandør
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er meget tiltalende - med det enkle grafiske design....dog undrer en ting mig: Måske er jeg blind, men hvad koster jeres produkter??
Martin
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Microsoft må betragtes som værende en rigtig stor udbyder,

> Enig

og der burde være garanti for support, fordi de også lever om et år. Forkert

> Hvis du med support mener der udkommer nye rettelser og versioner burde det hjælpe ja, men garantier er der aldrig. Så det er vi enige i er forkert

! Gang på gang har Microsoft udfaset produkter, fordi de ikke længere har været en del af deres strategi,

> Ja, det sker
og derfor kan man lige så hurtigt komme i problemer hos større virksomheder.

> Det er der ikke belæg for at konkludere ud fra din argumentation. Du har påvist at man kan komme i problemer med både store og små firmaer ja, men du kan ikke herudfra sige noget om hvor tit det vil ske hvis man vælger et stort firma i modsætning til hvis man vælger et lille.

 

Når jeg snakker support mener jeg personer der kan finde ud af at bruge og configurere systemets nuværende version. Selvom Microsoft har udfaset deres CRM kan du nok stadig finde en udvikler eller to der stadig har erfaring med MS CRM.

 

Man må forholde sig til at en del potentielle kunder har hørt om "Size matters" og tror på det (uanset om det er korrekt).

 

/Jesper


 

 

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)