Vi er netop blevet færdige med vores Cms løsning, CMSWebmaster. Er der nogen der kan komme med kritik (positiv/negativ) til os? www.cmswebmaster.dk Mvh Simon Vestergaard Det Danske Idéselskab |
Vi er ny CMS udbyder
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Ja, eller endnu bedre, en live demo :) |
Synes I vi mangler nogle moduler e.lign.? |
Men cms systemer? Altså der findes alt for mange i forvejen og markedet er "overheated" til maks og de fleste af os er godt nok trætte af, at høre på/om cms...- Hvordan har i tænkt at overleve om så i få dage uden at blive spist levende indenfor bare den første uge? Der findes jo enormt mange velfungerende/veletablerede (så vel gratis som købe løsninger) løsninger i forvejen..... Sry men ikke for at ødelægge jeres entusiame over jeres ide, men er det overhovedet realistiskt at få en fod ind? Anway god vind med projektet! |
Der er jo ingen andre der kan tilbyde support når det er firmaets eget cms |
Dette er vel også årsagen til at mange kunder netop vælger en større leverandør. Hvis i ikke synes det er sjovt at drive CMS virksomhed om et år, hvor får man så support? Men f**k janteloven, sørg bare for at gøre tingene bedre end jeres konkurrenter. |
Nu ynder jeg gerne at fortælle en lille branchehistorie, når dette nævnes. Microsoft må betragtes som værende en rigtig stor udbyder, og der burde være garanti for support, fordi de også lever om et år. Forkert! Gang på gang har Microsoft udfaset produkter, fordi de ikke længere har været en del af deres strategi, og derfor kan man lige så hurtigt komme i problemer hos større virksomheder. Microsoft SharePoint har overtaget tidligere systemer (f.eks. Microsoft CMS), og migrering er aldrig en let proces. Hos store virksomheder er man typisk en lille kunde, men hos mindre kan man være en ret stor kunde; og så får man normalt også bedre betingelser. Selvfølgelig kan ingen garanti en fremtidig eksistens, men man kan sikre sig nogle muligheder, hvis det går galt. Kildekodedeponering, åbne standarder og meget andet vil i hvert fald hjælpe på de gængse problemer - og de muligheder tilbydes man særdeles sjældent hos en større leverandør |
|
Martin
Microsoft må betragtes som værende en rigtig stor udbyder, > Enig og der burde være garanti for support, fordi de også lever om et år. Forkert > Hvis du med support mener der udkommer nye rettelser og versioner burde det hjælpe ja, men garantier er der aldrig. Så det er vi enige i er forkert ! Gang på gang har Microsoft udfaset produkter, fordi de ikke længere har været en del af deres strategi, > Ja, det sker og derfor kan man lige så hurtigt komme i problemer hos større virksomheder. > Det er der ikke belæg for at konkludere ud fra din argumentation. Du har påvist at man kan komme i problemer med både store og små firmaer ja, men du kan ikke herudfra sige noget om hvor tit det vil ske hvis man vælger et stort firma i modsætning til hvis man vælger et lille. Når jeg snakker support mener jeg personer der kan finde ud af at bruge og configurere systemets nuværende version. Selvom Microsoft har udfaset deres CRM kan du nok stadig finde en udvikler eller to der stadig har erfaring med MS CRM. Man må forholde sig til at en del potentielle kunder har hørt om "Size matters" og tror på det (uanset om det er korrekt). /Jesper |