Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med psd -> HTML services?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Anders Christensen:
Så må jeg se hvordan det ser ud midt i næste uge.

Hvis det skulle gå galt, kan jeg give dig en god pris for at udføre det for dig ;)

Hvis du kan lave det for USD 79 for første side og USD 45 for de efterfølgende vil jeg da overveje det hvis jeg ikke er tilfreds med det leverede fra USA Wink

Og ellers er min plan såmænd at prøve nogle af de andre og skrive lidt om mine erfaringer et sted.

Der må være nogen af dem derude der kan levere et stykke arbejde der kan få danske html-folk til at ryste i bukserne af frygt for at miste arbejde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Hvis du kan lave det for USD 79 for første side og USD 45 for de efterfølgende vil jeg da overveje det hvis jeg ikke er tilfreds med det leverede fra USA

Du kunne jo lade mig give dig et bud, jeg er slet ikke så langt fra Wink

Anders Christensen:
Og ellers er min plan såmænd at prøve nogle af de andre og skrive lidt om mine erfaringer et sted.

Det glæder jeg mig til at høre om ;)

Anders Christensen:
Der må være nogen af dem derude der kan levere et stykke arbejde der kan få danske html-folk til at ryste i bukserne af frygt for at miste arbejde.

Jeg frygter aldrig at miste arbejde ;)

/allan

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
Jeg frygter aldrig at miste arbejde ;)

Yes

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også nemt forestille mig at mange danske reklamebureauer kunne have store besparelser af at bruge sådanne services, kunden kan jo være ligeglad med hvor deres html er lavet hvis de blot får den vare de forventer og betaler for Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt er der CSS outlet, som jeg dog ikke har nogen praktisk erfaring med. Prismæssigt ligger de dog noget over de andre services.

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige dele mine erfaringer med jer på dette område

For et par uger siden bestilte jeg http://xhtmlchop.com til at lave en PSD til xHTML og var er ovenud tilfreds med resultatet. Med den pris de tager, så var jeg faktisk forberedt på en fiasko :-) Men jeg blev klogere :-)

Man har mulighed for at fra og tilvælge en lang række features, så som om det skal være IE6 kompatibelt, om der skal bruges sIFR til specielle fonte og lignende.

Det tog 48 timer som de lovede, og de udførte efterfølgende smårettelser og ændringer jeg havde uden noget som helst brok. Al kommunikation foregår via et modul på deres hjemmeside, og din bestilling bliver ikke lukket før du er tilfreds. Så absolut top karaktér herfra.

Jeg ved i hvert fald at jeg har siddet og slicet PDF'er for sidste gang - det er simpelthen ikke de $45 værd selv at knokle med det :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille opdatering på mit projekt her.

1. Jeg bestilte hos codemyconcept.com i fredags.

2. Betalte via paypal fredag aften.

3. Opgaven blev assigned til en medarbejder tidligere i dag så jeg.

4. Nu modtog jeg preview som ved første øjekast ser ud til at være perfekt.

Jeg er lidt imponeret og glæder mig til lige at tjekke det hele igennem i morgen, inden jeg smider de næste sider efter dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også lige haft dem til at lave en side for mig, de havde for lidt over 1 uge siden en kode der gav 50$ rabat, så jeg gav 29$ og resultatet var imponerende.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinBech:
så jeg gav 29$ og resultatet var imponerende.

Må man kikke ? Smile

/allan

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)