Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg domæne

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Er nogen af jer som kan hjælpe med at finde et forum eller på anden måde rådgive mig om hvor man kan sælge sine overskydende domænenavne ?? Jeg har prøvet QXL, men det virker ikke til at være det rette sted.
 
Det er overskud fra tidligere projekter og jeg køber heller et domæne for meget, end et for lidt.
 
Jeg har også et kanon "guld" tlf. nummer  som jeg vil have afsat, hvor finder man kunder til sådan et?
 
På forhånd tak for jeres input
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du kunne jo starte her :-)
 
Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit super guld nummer (synes jeg ihvertfald selv) er :

70 70 29 70 dertil kommer at jeg har et fax nummer som passer til:
70 70 29 71
 
Jeg har tidligere læst en artikel om meget høje salgspriser på telefonnummer, men kan ikke huske, hvor jeg fandt den artikel.
 
Nummerne har ikke været brugt i et stort omfang, så man bliver ikke belastet af en masse opkald.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.

Jeg har også hørt om det fænomen, men jeg tror det er lidt overdrevet, Jeg har selv forsøgt, men jeg mener at have læst at Leasy f.eks. kun gav 80.000,- kr. for 8X8. Så tror jeg det er begrænset, hvad du kan få for dine numre.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg tror heller ikke det er noget du skal regne med at blive styrtende rig på, jeg kan huske da CBB mobil startede prøvede de i et år at sælge 50505050, først for 500.000.- ....og så røg prisen ellers nedad, men det blev aldrig solgt.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror desværre heller ikke at der er det store at komme efter, specielt eftersom der fortsat er masser af fede 70-numre ledige.

Hvad er forskellen på 707-numre egentlig i forhold til 702-numre?
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
- Vedr. Leasy´s nummer, så har jeg hørt priser som ligger væsentligt højere, enten hvis det er 4 par f.eks 80 80 80 80 eller ens nummer som Leasy´s 88888888, der har jeg læst at priserne ligger i under kanten af 1 mio.
Vedr. Leasy´s telefonnr., så kan jeg ikke forestå, hvis de kunne slippe med 80t., værdien af sådan et nummer må da været meget højere, især når man vil slå det fast i et reklamespot på TV2.
 
Hvad forskellen er på 707 eller 702 nummer kan jeg ikke svare på, men tror at det har noget med at gøre hvem teleselskabet er.
 
Men tak for jeres respons...
 
 
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan evt. prøve at sætte dine domæner til salg hos http://formidleren.dk/ Men prøv med en mere realistisk tilgang til salgsprisen end mange af dem der er derinde...

Ang guldnumre:
Købte selv nummeret 61607070 for 250 hos Telmore. Det er et fint sted at finde guldnumre, hvis man har lidt tålmodighed. Tror det tog mig 2 timer at finde mit nummer, havde været igennem en masse andre guldnumre, men ikke nogle så gode som det jeg endte med.

Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Har 60676700 og 60676701 fik dem GRATIS fra CBB
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)