Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.dropresearch.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har lige redesignet/restruktureret vores hjemmeside. Målgruppen er små virksomheder, der ikke har resourcer til at lave research inhouse. Små konsulenter og angel investors rammmer lige på.

Jeg vil sætte stor pris på hvis I vil give mig noget konstruktivt feedback til siden, herunder design, indhold og troværdighed.

www.dropresearch.com

Glæder mig til at høre hvad I synes,
Keld

P.S. Jeg har tænkte mig at sætte en adwordskampagne igang - synes du den er den god nok til det? 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side.
Har ikke rigtig fundet nogle fejl eller mangler, så her slynger nogle idér ud til hvordan siden kan blive endnu federe.

Fjern understregning på menuen, og skift i stedet farve på teksten når man holder musen over.
Vælg evt. en skriftype som er en lille smule tykkere.
Et billed på kontakt siden.

Knappen på pris siden, er lidt skæv i Firefox på Mac

Billedehost.dk - Din Danske Billede Hosting Service

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gustav,

Tusind tak for dine idéer.

Jeg har nu ændret farven i menuen og rettet det med knappen på pricingsiden - den heller ikke super pæn.

Hvilket billede tænkte du der skulle være på kontaktsiden? 

 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, begge ting ser rigtig godt ud nu :D

Et billede af nogle der skriver et brev, eller måske noget som symbolere jeres virksomhed.
Synes bare siden så lidt kedelig ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En søge funktion på siden , hvor man finde alt på siden , deved finder  man udad hurtigt om i har det man ønsker , da der er  foskellige fimaer produkter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Fra  MinAdvokat.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 

FLOT side - virkelig nydelig. Men du skrev jo ikke dit indlæg for at høre om de 99% ting, som I allerede gør rigtigt:

Siden er umiddelbart lidt for formel - grå og blå. Lidt gult eller rødt ville give lidt mere liv, uden at seriøsiteten fordufter. Billeder ville måske også hjælpe - men omvendt: Hvis I sætter nogle upersonlige fotos fra istockphotos.com på jeres site, gør det sitet dårligere, ikke bedre.

Hvad med en eller to korte videoer, hvor I beskriver bestillingsprocessen - eller hvor I beskriver, hvordan I foretager jeres research? Jeg kan anbefale en god "videomand" (Bluesbrother.dk), som jeg selv fandt via amino.dk.

Jeg antager, at 90 % af jeres kunder er udenlandske - siden at I ikke har brugt energi på at lave en dansk version af sitet?

Det var mine umiddelbare tanker. Igen: Jeres site er som udgangspunkt virkelig godt!!Yes

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jeg synes din idé er mega fed !

2. Hvis du ønsker øget troværdighed, så placer en tilfreds kundens kommentar på forsiden..

 

Jeg har mere, men har ikke lige tiden nu:)  Håber det kan bruges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)