Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtagelse af aps, under 18 år.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er,


Jeg ville høre, om jeg kunne overtage min fars aps virksomhed? Som han kunne give mig som gave, selvom jeg er under 18? Hvordan foregår det? Og kan det lade sig gøre?

Har hørt at hvis selskabets værdi er under et hvis antal beløb, så kan han give sit selskab helt gratis væk. Er bare i tvivl om han kan når jeg er under 18?

Er allerede igang med, at få tilladelse fra statsforvaltningen til at drive firma under 18 år. Hvor vi har en sag kørende med dem.

Håber i kan hjælpe mig, og har forstået mit spørgsmål. Ellers må i skrive det her i forummet :)

Hav en fortsat god dag, alle sammen på Amino! :)

 

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Ja, det kan du godt! Du kan bare ikke blive direktør, men hvis du er under 18 kan du godt købe anparter og aktier i selskaber - og dermed fremstå som (delvis eller ene) ejer af selskabet.

Det var også det jeg gjorde ;)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til skatte spørgsmålet må du modtage 58.700 (2010) fra hver af dine forældre i gave uden at blive skattepligtig af beløbet.

Din forældre må også låne dig penge skatte- og rentefrit hvis nogle få betingelser er opfyldt.

De bedste kaffe hilsner
Søren


Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Den her tråd er altså underlig. Jeg vil sværge på jeg har set den før, med både oplæg fra Christoffer og svar fra Martin. 

Det er en regulær spøgelsestråd.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Den her tråd er altså underlig. Jeg vil sværge på jeg har set den før, med både oplæg fra Christoffer og svar fra Martin. 

Det er en regulær spøgelsestråd.

Hvad mener du med det haha? :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

Hej,

Ja, det kan du godt! Du kan bare ikke blive direktør, men hvis du er under 18 kan du godt købe anparter og aktier i selskaber - og dermed fremstå som (delvis eller ene) ejer af selskabet.

Det var også det jeg gjorde ;)

Okay, så kunne min far bare stå som direktør :) Men kan det lade sig gøre, at der ikke står nogen som direktør... Men selskabet bare drives af ejer, uden direktør? :)

 

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

@BZR Det tænke jeg faktisk også men jeg tænkte nok det var min hukommelse der lavede noget deja vu :-D

Hej fra Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:
Okay, så kunne min far bare stå som direktør :) Men kan det lade sig gøre, at der ikke står nogen som direktør... Men selskabet bare drives af ejer, uden direktør? :)

Nej var det korte svar :-D

Hej fra Søren

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Christopher Roelann:
Okay, så kunne min far bare stå som direktør :) Men kan det lade sig gøre, at der ikke står nogen som direktør... Men selskabet bare drives af ejer, uden direktør? :)

Nej var det korte svar :-D

Hej fra Søren

 

 

Øv.

 

Martin havde du din far stående som direktør?

 

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

Martin havde du din far stående som direktør?

Ja. Et selskab kan ikke stå uden ledelse :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)