Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - jeg er grøn!

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Præcis, som det er nu har du et personlig ejet selskab (antager jeg, efter at have set din hjemmeside) og du har et site som vel ejes af det personligt ejede selskab. Du må ikke overdrage dit site til nogen 3die part. Såfremt du omdanner dit personligt ejede selskab til et ApS, ejer dette ApS nu sitet. Med mindre der er en change of control klausul i aftalen med webfirmaet (hvilket der næppe er, da der ikke er nogen aftale), kan du derefter sælge alle anparterne i dit ApS, hvorved en tredie part får fuld kontrol med selskabet med dertil hørende site til 3die part uden at webfirmaet kan gøre dig noget.

 

En anden ting du kan overveje er at lade et holdingsselskab eje det oprettede ApS, hvorved du efter 3 års ejerskab kan sælge ApS med butik/site mm. skattefrit. Men det er lidt mere langhåret så du bør nok vende det med en advokat eller revisor.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-12-2006 09:36:52 Forfatter: LeaMilla
men hvis du ikke ka´ li´ lugten lukker vi bare siden''

Derfor taler jeg dem nok lidt efter munden. Selvom jeg har lyst til at fortælle dem et par ting eller to!




 

Hvis du får ændret dine passwords til dit webhotel, kan de ikke røre din side.

Når det er sagt, så synes jeg, det lyder til, at du har brug for en god, solid snak med din leverandør. Pas på ikke at vise alle dine taktiske muligheder frem - det vil skabe en negativ stemning. Omvendt skal du også være parat til at forlade forhandlingsbordet, hvis du ikke kan finde en ordentlig løsning. Derfor bør du nok på forhånd få en tekniknørd til at sikre din side mod eventuel hævnaktion fra din leverandørs side.

 

Det må kunne lade sig gøre at lave en komplet kopi fra dit webhotel. Jeg kan se, at du selv har registreret domænet, så det har du under alle omstændigheder den totale kontrol over.

 

Hold tungen lige i munden. Jeg håber, du finder en positiv udgang på en besværlig forretningsstart.

 

mvh Hans

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er jo ginial Thomas!

Hvor var det dog godt at jeg fandt amino ((-:

 

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pauline

 

Bare for nysgerrighedens skyld... Hvad hed det bureau du brugte. Så kan vi jo fraråde andre at bruge dem.

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

 

det tror jeg hellere jeg må holde for mig selv, bare indtil jeg er ude af det (-;

Man ved jo aldrig hvem man kan støde på herinde...

Men hvis der er nogle der nævner dem skal jeg nok vifte med flaget!!

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
View source afslører udbyderen.. for dem der måtte være interesseret.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er source?

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Vis kilde/kildekode, hvis man bruger dansk browser.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåå,

Man skulle ikke tro at jeg er amerikaner af oprindelse! Eller skulle man....

 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er vel ingen grund til ikke at nævne, at det nok er addvisors.dk man tænker på. De skriver iøvrigt pænt om Martin på deres hjemmeside.. Men derfor ingen grund til ikke at kontakte dem, for at få orden på tingene; det synes jeg bestemt du skal - du har en masse menneskers opbakning her - mere end hvad du umiddelbart skulle tro :)



 



 



Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)