Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - jeg er grøn!

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåå, er det dem man lige tænker på?

Sladre-smølf.....

 

 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, undskyld, men det er jo åbenlyst.. :)

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pouline

 

Ja - jeg blev jo så julegavebegejstret, at jeg straks måtte lægge en lille ordre i din butik, hvor jeg også lige under bemærkninger gav dig en lille kommentar.

Blot fik jeg ikke kommenteret det vigtigste for dig lige nu, men jeg kan se, at det er der masser af andre, der har gjort, og jeg er helt enig i det allermeste her.

Men, selvfølgelig, du spurgte jo også til kommentarer, og da jeg jo så har prøvet shoppen, kan jeg da fortælle, at selve købet foregik på allerbedste måde. Jeg syntes dog, jeg mangler en bekræftelses email på min ordre. Herudover lagde jeg så mærke til, at du bruger DIBS som betalingsformidler, og ingen tvivl om, at de er superprofessionelle, men det jeg har undersøgt er også, at deres månedspris er ca. det 3-4. dobbelte af andre steder. Så for at vende tilbage til det første igen, hvis det kommer til at koste dig lidt måske at starte på en hel frisk, så kan du måske spare lidt i den anden ende ved det.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lisbeth,

 

Ja, jeg har desværre lidt problemer med shoppen.... Jeg kan se dig i dibs, men ikke i shoppen!!

Så jeg har heller ikke lige fået dine guldkorn med ):

RIGTIG dårligt tidspunkt at have problemer på!

Skal jeg sende det hjem til dig? Altså kortholders adresse?

Fremover skal du bare sende mig en mail hvis du skal have noget (;         Men jeg kan jo bare trække 10% af varebestillingen inde i dibs..

 

Ja, jeg har hørt at dibs er dyre, men jeg fik at vide at denne "hemmelige udbyder" har en god aftale med dem, som jeg kunne gøre brug af.

Men i fremtiden skal jeg nok finde en lidt billigere.

Er der nogen der ved om dibs er pengene værd? Som regel hænger pris og kvalitet jo sammen.

 

 

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker, plejer at blive beskyldt for at være FOR kreativ

Er i øvrigt enig i at du skal prøve dialogen først, men altid rart at have noget i baghånden.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sender dig lige en PM med hvor, du skal sende det hen.

Jeg skrev i øvrigt (så vidt jeg husker), at det var nogle dejlige ting, du har, og at jeg IKKE skulle have rabat, men hvis du insisterede, kunne du i stedet indpakke den lyseblå "knogle" - sidder ikke lige her og røber mine julegaveindkøb, og det får mig også til at tænke på, at hvis du har problemer nu, så håber jeg da ikke, at det er fordi, det nu ligger i et åbent forum, for så syntes jeg da godt nok, at du hurtigst muligt må væk fra din shopudvikler.

Angående DIBS, så er de gode - ingen tvivl om det, men det tror jeg også alle de andre er. Vores betalingsdel ligger hos www.scannet.dk (shoppen er fra Scancommerce). En betalingsløsning koster ca. 150,- 200,- pr. måned hos de fleste, men det jeg undersøgte med DIBS for et år siden, var som sagt priser på min. 3-4 gange så meget.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pouline

 

Ville blot ønske dig alt mulig held og lykke med butikken. Jeg er selv relativt nystartet og synes, det er en utrolig spændende verden at bevæge sig ind i - ikke mindst pga. alt den erfaring man kan trække på her på Amino.

Jeg synes i øvrigt, det er en flot side, du har fået lavet.

 

Fortsat god december!

 

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Line,

 

tak for de pæne ord (-:

jeg har tidligere været inde og se dit tøj. Virkelig sødt, det kan du godt være stolt af!! Er der godt salg i det? Jeg tænker på al den konkurrence der er inde for børnetøj....

 

 

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pouline

 

Du har ret, der er virkelig mange om budet mht. at sælge børnetøj. Jeg synes ikke, der har været så meget salg på siden, men jeg har fået et par større engrosordrer, som selvfølgelig ikke er den store økonomiske fordel men formodentlig får en god markedføringsværdi.

Jeg har indtryk af, at mange køber det, de kender i forvejen, og det kan jeg da godt forstå.

 

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Til og starte med vil jeg sige at web verdenen er ond på nogle punkter. Hver dag bliver tundsner snydt rundt i verdenen jeg har prøvet det med webhosting . Men der er på INGEN måde rimeligt.

 

To Jeg syntes at din side ser færdig ud men hvis du mangler hjælp så har jeg en del erfaring inde for der med webshops så du er velkommen til at skrive til mig på frederik@powerwire.dk.

 

Tre. Jeg kan kun give din sige ros. Den har et flot design, den er ikke rodet, man skal ikke scrolle til siden, teksten og farverne oer tydelige så alt i alt er det en fed site, men jeg skal jo finde et eller andet og det må vel så være at baggrunden på nogle af dine billeder ikke er hvide og det ser dumt ud.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)