Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et Patent?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at undersøge om hvad et patent vil koste, er der forskel på patenter, og skal man med det samme vælge et verdens patent, og hvilket patent skal man vælge og hvorfor, hvor lang tid tager det før et patent blir godkendt.

Vores produkt er

Teknisk.
En ny form for grøn energi.
Milliard industri.
Kan være i handlen 2012.
Seriøs konkurrent til sol, vind, olie og gas industri mm.

På forhånd tak.

Hilsen M.

 

 

 

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget rigtigt eller forkert svar på dit spørgsmål. Et patent kan jo skrives på bagsiden af en kuvert og der er utallige forskellige måder at søge at få det registreret på.

Du skal tænke dit patent som en del af din forretningsstrategi. Hvad skal du bruge patentet til? At skræmme konkurrenter væk eller tiltrække investorer? Og i hvilke områder af verden?

Ethvert tal mellem 100.000 dkk og det samme tal gange 20 er et rigtigt svar...

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

the future is near:

Jeg er i gang med at undersøge om hvad et patent vil koste, er der forskel på patenter, og skal man med det samme vælge et verdens patent, og hvilket patent skal man vælge og hvorfor, hvor lang tid tager det før et patent blir godkendt.

Vores produkt er

Teknisk.
En ny form for grøn energi.
Milliard industri.
Kan være i handlen 2012.
Seriøs konkurrent til sol, vind, olie og gas industri mm.

På forhånd tak.

Hilsen M.



Det lyder til at være noget "voldsomt" interessant du har gang i - jeg vil foreslå at du kontakter et af de Væksthuse der ligger i nærheden af dig - jeg er sikker på at de kan besvare og hjælpe dig den rigtige vej.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

the future is near:

Jeg er i gang med at undersøge om hvad et patent vil koste, er der forskel på patenter, og skal man med det samme vælge et verdens patent, og hvilket patent skal man vælge og hvorfor, hvor lang tid tager det før et patent blir godkendt.

Vores produkt er

Teknisk.
En ny form for grøn energi.
Milliard industri.
Kan være i handlen 2012.
Seriøs konkurrent til sol, vind, olie og gas industri mm.

 

Har du overhoved undersøgt om du ka få patent på din ide?   eller har du fået lavet en feedom to operate analyse ?

Har man først et patent skl du også være klar til at forsvare sine patent rettigheder hvis nogen krænker dem, hvilket kan blive en meget bekostelig fornøjelse.

mvh

Ravn

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det må være en verdensnyhed du kommer med, mindre kan ikke gøre detset i lyset af det verdenspatent der blev lavet af en nordjyde for 1 år siden, på netop oplagering af energi,

Jeg ved át ndet kostede 2mill på verdenspatenter

Held og lykke 

Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svarSmile

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Har du overhoved undersøgt om du ka få patent på din ide?   eller har du fået lavet en feedom to operate analyse ?

Har man først et patent skl du også være klar til at forsvare sine patent rettigheder hvis nogen krænker dem, hvilket kan blive en meget bekostelig fornøjelse.

mvh - Ravn



Det var da godt at ham der opfandt hjulet ikke startede med at spørge om noget her - Geeked Cool Smile Big Smile

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Ravn:

Har du overhoved undersøgt om du ka få patent på din ide?   eller har du fået lavet en feedom to operate analyse ?

Har man først et patent skl du også være klar til at forsvare sine patent rettigheder hvis nogen krænker dem, hvilket kan blive en meget bekostelig fornøjelse.

mvh - Ravn



Det var da godt at ham der opfandt hjulet ikke startede med at spørge om noget her - Geeked Cool Smile Big Smile

Beklager men jeg forstår ikke rigtigt hvad du vil sige med din kommentar. 

Dert forholder sig faktisk sådan at rigtigt mange opfindere "glemmer" at undersøge om deres opfindelse allerede er opfundet, hvilket desværre ofte er tilfældet.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Ravn:

Har du overhoved undersøgt om du ka få patent på din ide?   eller har du fået lavet en feedom to operate analyse ?

Har man først et patent skl du også være klar til at forsvare sine patent rettigheder hvis nogen krænker dem, hvilket kan blive en meget bekostelig fornøjelse.

mvh - Ravn



Det var da godt at ham der opfandt hjulet ikke startede med at spørge om noget her - Geeked Cool Smile Big Smile

 

Jamen patentet er den mindste del har du opfundet noget som ham jeg taler om er penge ikke noget problem og det er ved at være solgt så umiddelbart  skal din opfindelse væreret god hvis du skal vælte det af pinden jeg ved at USA er villige til at give mange millioner for at få del af konceptet.

Jeg har talt med manden  der opfandt det og det 17 forskellige plader som han sætter sammen og leder solen ned i sådan de opnår en temperatur på ca 1700 grader og bliver gémt der ind tilæ de bliver udledt direkte ind i de områder og i den ønskelige temperatur.

Mængden af det stof som agere batteri for varmen sverer til en 1m3 for at et almindeligt paraselhus kan varmes op hele vinteren. Hvis man fylder en sportsplads vil det være energi nok til at forsyne Ålborg ene og alene på den her form for solenergi med tilkoblet batteri.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit indlæg bærer mere præg af at være en stopklods end en startklods.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)