Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen iPhone 4 affiliate-aftaler i første omgang

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon M:

Allan.:

Så det er derfor, at du i din (ellers udmærkede) deltagelse i Thorborgs Talkshow, foreslår at man laver en Iphone 4 affiliate side ;-)

Tak for den positive del - men det var først derefter Nikolaj "afslørede" det..

 

Jeg kan ikke lige huske om jeg har "afsløret det", men jeg har vidst det længe og det er korrekt at det for 3 Mobil´s vedkommende drejer sig om leverencer fra Apple eller manglen på samme. Tilgengæld kan man så hente nogle procenter på salg af iPhone 4 uden abonnement. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Thomasen:

Jeg kan ikke lige huske om jeg har "afsløret det", men jeg har vidst det længe og det er korrekt at det for 3 Mobil´s vedkommende drejer sig om leverencer fra Apple eller manglen på samme. Tilgengæld kan man så hente nogle procenter på salg af iPhone 4 uden abonnement. Wink

Hehe.. der bliver kastet med dårlige stjerner. Jeg skulle havde holdt mig ude af den her tråd.

Men kunne bare huske du havde skrevet det ..

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon er du blevet lidt arrogant?

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Bastian:

Simon er du blevet lidt arrogant?

Hvad hentyder du til? Men lad os tage den privat besked.. tror ikke de andre iværksættere har lyst til at læse dine ytringer om private ting.

 

 

Fra 6000
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Træls, havde dog heller ikke forventet en affiliate aftale lige efter lanceringen. Tror bare vi må være lidt tålmodige ;)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

iphone4priser.dk:

Træls, havde dog heller ikke forventet en affiliate aftale lige efter lanceringen. Tror bare vi må være lidt tålmodige ;)

Hvis det var mig, ville jeg begynde at kigge på applikationer. Kan disse ikke sælges via affiliate?

Ellers er det jo altid en god e-mail liste at have om 6 måneder, når alle skal have ny mobil igen. Smile

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

iphone4priser.dk:

Træls, havde dog heller ikke forventet en affiliate aftale lige efter lanceringen. Tror bare vi må være lidt tålmodige ;)

Hvis det var mig, ville jeg begynde at kigge på applikationer. Kan disse ikke sælges via affiliate?

Ellers er det jo altid en god e-mail liste at have om 6 måneder, når alle skal have ny mobil igen. Smile

 

Det er en god idé, hvis man har den rigtige idé. Det koster faktisk ikke mere end kr. 4000-8000 af få udviklet i Indien, og den er så klar til at blive uploadet på App Store.

Hvis man er heldig, får man succes, og tjener millioner. :-)

Med venlig hilsen

Bastian

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgeligt der ikke kommer en kampagne, men ja det er jo forventligt et eller andet sted jo.

I vente tiden kan man købe de fede Iphone magneter

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg er næsten sikker på at iPhone 4 giver afregning hos Call me, jeg har ihvertfald smidt priser op på iPhone 4 16GB og iPhone 4 32GB med abonnement hos både 3 Mobil og CallMe.

Hvordan det? Hos CallMe står der 'På vej', og hos 3 linker du til forsiden.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)