Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger råd om kassesystem!!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal åbne en restaurant her snart og er derfor på udkig efter et komplet kassesystem!

Er der nogen som kender til et godt firma/kasseapparat???

vh

mema

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale SALDI, de kan lavet et setup til dig, til meget fordelagtige priser.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mema

Hvilken type og hvor mange siddepladser er/får din restaurant?

Årsagen til spørgsmålene er at skære feltet af mulige leverandører ned.

Har du køkkenproduktion eller cafeproduktion kan det måske betale sige at få et køkkensystem koblet på eller bare en køkkenprinter.

Har du mange siddepladser så kan det måske betale sig at få pladsstyring.

Men vigtigts af alt så skal systemet passe ind i dit betjenings flow.
Svagheder i system kommer først frem når det er presset i de travle perioder og det er der det skal virke bedst.

Dernæst skal du overveje leverandøren; vil de også være at finde i fremtiden.Hvor hurtig er der service og har de ekstra hardware på lager til at i mødekomme hardware fejl.

Det findes et hav af leverandører som er mere eller mindre gode. Ovenstående spørgsmål er bare en lang række af spørgsmål vi har stillet til os selv.

De bedste kaffe hilsner
Søren

 

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Hej Mema,

Prøv dette kasseapparat. Direktøren er på Amino her.



Hey Mema
Lige i denne type virksomhed har vi enu ikke alle moduler på plads til at kunne håndtere.
da vi mangler Køkken print / bordresevation / regningssplit moduler der bliver arbejdet på disse,
så på nu værende tidspunkt må jeg hellere peje dig i en anden retning.

Som Kaffe og co skriver, så har han fulstendig ret du skal gøre dig klart først hvad du har behov for. også hvis du har planer om at udvide, passer samme krav så stadig ?

man skal altid købe system efter ens behov og arbejdsflow !

du kan prøve og kigge forbi www.posnet.dk
eller ringe og tage en snakt med waldemar han har lavet mange restorations løsninger, han sælger også vores løsning. men jeg tror i dit tilfælde ville en løsning med ICG - FrontRest være bedere

Mvh Jacob 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mema.

Vores kassesystem kan det hele til en restaurant. Programmet hedder FrontPos og kan installeres på almindelige computere hvis du ønsker det. Selvfølgelig anbefaler vi touch kasseapparater, men de koster jo også lidt mere.

Du har med FrontPos uendelige varer og grupper, køkkenprintere og mange muligheder for rabatter til kunder der kommer igen. FrontPos er utrolig nemt at bruge, og koster ikke noget at have. Ingen månedlige betalinger eller hæftelser af nogen art.

Du kan kontakte os hos Net&Data på telefon 70254600 og få et godt tilbud.

Med venlig hilsen

Palle Hansen, Net&Data

Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mema

 

Jeg  Hedder rene og er er Account Manager hos s-pos jeg har lige det du står og mangler et komplet kassesystem et såkaldt pos systemt hvor  du trykker på en skræm det er super effitivt du kan endten købe det ved os eller leje det hos os til  en pris der hedder 495 pr. månede   med alt  skrive til dig så er jeg sikker på vi kan findet den perfekte løsning til dig til den rette pris du osse kan være med til

Mange hilsner fra Rene Fallesen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)