Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-bruger: Du er vist ikke helt normal

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er selv meget glad for mad, madprogrammer, madmagasiner, hjemmesider om mad og ja, opskriftshjemmesider. Der er en del af dem. Hvor langt har du selv gjort dig tanker? Hvordan skal siden opbygges og hvordan vil du tjene penge på den? Medmindre det er en hobby?

Jeg har en del erfaringer og kunne måske godt være interesseret i et samarbejde, da jeg selv har tænkt i de tanker. Du kan evt. lige sende mig en mail.

Mvh
Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som så mange andre, der er ved at få opbygget et verdens firma, så er det meget forskelligt.

Jeg prøver at planlægge, men tit ender det med at jeg ligepludselig har arbejdet til kl 12-1 stykker om natten, og så er det ikke lige nemt at have energi til at lave mad, hvorfor at jeg altid har nogle frost retter i fryseren....

Jeg prøver såvidt at få mad hver dag, men det sker desværre oftere og oftere at jeg springer det over, da jeg tit er svøbet op i arbejde. Og derfor bliver det tit til et eller andet tank mad, når jeg vågner om morgen med ondt i maven. Men det kræver så også noget at være fysisk aktiv i mere end 12 timer, og så kunne koncentrer sig om små detaljer.

Men har jeg overskud, så planlægger jeg gerne lidt, på sådan en måde at jeg har noget som der kan fryses ned, og laves i mikroen, og det er noget som jeg beslutter når jeg ved at jeg har en fri aften, eller dag, som så også tit ændres.

Det er jo ikke altid nemt at leve alene med en arbejds dag på mere end 12-16 timer. Men på den anden side, så bliver overskudet også tit forvaltet på tanken eller pizzariaet, hvor jeg har regning, og bare siger hej det er kenneth, og så er svaret.15 minutter, men ringer du ikke sent idag????

/Kenneth

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi lægger madplan for en uge ad gangen og køber så ind en gang om ugen.

Og der bliver lavet med hver dag ved 17-18 tiden, da jeg har en datter som skal have mad, og hun er nok ikke OK med at far sidder og arbejder til klokken lort på computeren. og først får mad klokken knold om aftenen.

 

 

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Straaberg:

Her i huset gør vi det, at vi laver en plan på månedsbasis!

Hver dag står der, hvad aftensmaden skal være (med ret til ændringer).

Så vi beslutter faktisk på en dags tid, hvad vi skal spise en måned frem. Inspirationen kommer primært fra forrige måneds plan plus sæsonudsving og evt. nye indspark.

Normalt? Nej, det tror jeg ikke :-)

 

Interessant.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

InspirationNow123:

Hvornår beslutter du, hvad du skal have til aftensmad? Flere dage i forvejen eller samme dag?

Hver fredag/lørdag før der bliver kørt et smut i Bilka...

 

InspirationNow123:

Hvordan får du idéen til, hvad det skal være?

Brainstorm... bladrer i kogebøger, ugeblade, reklamer... den bedre halvdel kigger på internetfora som fx Min-Mave og Babyklar (ja, der kan man nu godt være, selvom vores datter nu er 15 måneder :))

Jeg synes det er et sandt helvede at finde på, hvad vi skal spise, og jeg fatter slet ikke, hvordan vi fik mad før vi lavede ugeplaner...

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg begynder tænke på mad, når jeg først ER sulten.

Hvis jeg har tid laver jeg mad, ellers er det Just-Eat.dk

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback:

Jeg begynder tænke på mad, når jeg først ER sulten.

Hvis jeg har tid laver jeg mad, ellers er det Just-Eat.dk

 

Okay. Bruger du andre sider?

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej jeg er ikke helt normal..

Da vi er en stor familie (5 børn) skal der naturligvis mad på bordet til nogenlunde faste spisetider.

Vi har forsøgt med uge/mdr plan men det er lidt svært at få til at fungere, da der er 3 teenagere i familien og både far og mor af og til er på job svinger antallet af munde at mætte fra 3 til 7.

Så skal der købes ind til få eller mange??????

Derfor beslutter vi oftes dagen før hvad der står på menuen, når det er afklaret hvor mange der er i huset. Så vi har altid fryserne fyldt op med forskelligt i forskellige mængder, og tager simpelt hen noget op der passer i netop den pågældende dag. Alligevel ender det af og til med et besøg hos Viji efter en nummer 24, (halvindbagt med kebab og bernaisesause), eller den lette; pasta med dolmiosause.

I weekenden kræser vi til gengæld, min frue er fantastisk i køkkenet, slurp slurp. faktisk benytter hun ofte netsider som inspiration.

Held og lykke med din side.

Kmosen

 

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kmosen:

Hej

Nej jeg er ikke helt normal..

Da vi er en stor familie (5 børn) skal der naturligvis mad på bordet til nogenlunde faste spisetider.

Vi har forsøgt med uge/mdr plan men det er lidt svært at få til at fungere, da der er 3 teenagere i familien og både far og mor af og til er på job svinger antallet af munde at mætte fra 3 til 7.

Så skal der købes ind til få eller mange??????

Derfor beslutter vi oftes dagen før hvad der står på menuen, når det er afklaret hvor mange der er i huset. Så vi har altid fryserne fyldt op med forskelligt i forskellige mængder, og tager simpelt hen noget op der passer i netop den pågældende dag. Alligevel ender det af og til med et besøg hos Viji efter en nummer 24, (halvindbagt med kebab og bernaisesause), eller den lette; pasta med dolmiosause.

I weekenden kræser vi til gengæld, min frue er fantastisk i køkkenet, slurp slurp. faktisk benytter hun ofte netsider som inspiration.

Held og lykke med din side.

Kmosen

 

 

Tak. Den problemstilling ses ofte.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bor overfor en døgnnetteo :D

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)