Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsendelse på DK4

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Her til middag sad jeg og shuflede igennem de forskellige TV-kanaler og kom forbi DK4 - en kanal som jeg ellers ikke rigtig bruger tid på at se, da dens program-indhold absolut ikke ligger inde for mit interesseområde.

  Meeeen, det må jeg så indrømme at det måske gør nu: Jeg landede midt i en udsendelse omkring iværksættere...
Og DK4 har tilsyneladdende formået at gøre det som mange af os herinde på Amino tidligere har kritiseret bl.a. TV2 for ikke at gøre; At lave en udsendelse omkring iværksætteri uden at det udelukkende skal være ren underholdning og "stem-hinanden-hjem"-agtigt.
 
Udsendelsen startede kl. 12.10 og DK4 skriver selv følgende om den på deres hjemmeside: "Hvad skal der til for at starte sin egen virksomhed? Er det penge? Er det en lang uddannelse? Eller er det bare en god idé? Disse spørgsmål og mange flere stiller to helt unge iværksættere til fire erfarne og succesfulde danske iværksættere, der er blevet udvalgt som Iværksætter-ambassadører til at promovere iværksætteri i Danmark. Programmet "Iværksætter-ambassadørerne" er en del af DK4''''''''s undervisningsserie til folkeskole og gymnasielt niveau. "
 
Hvor god udsendelsen konkret er, vil jeg lade Jer selv konkludere, men jeg syntes ihvertfald at de 15 minutter jeg nåede at se af den, faktisk var ret gode.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen DK4 sender faktisk tit nogle gode programmer, meget undervurderet kanal synes jeg.
 
DK4''s egen programbeskrivelse er som følger:
 
"Hvad skal der til for at starte sin egen virksomhed? Er det penge? Er det en lang uddannelse? Eller er det bare en god idé?

Disse spørgsmål og mange flere stiller to helt unge iværksættere til fire erfarne og succesfulde danske iværksættere, der er blevet udvalgt som Iværksætter-ambassadører til at promovere iværksætteri i Danmark.

Programmet "Iværksætter-ambassadørerne" er en del af dk4s undervisningsserie til folkeskole og gymnasielt niveau. "
 
Udsendelsen bliver desuden genudsendt kl 02.10 inat :-)
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ikke en ''nørd'' der har satellit og dvd-optager.... jeg smider snildt penge på en konto for skive, porto og lidt ekstra til en rødvin...
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
DK4 er end ikke kodet ind på mit TV - jeg må nok til at droppe mine fordomme omkring bingokanalen
Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Nu var jeg jo en af de medvirkende i programmet på "Bingokanalen" - og de har lovet at sende mig en kopi af programmet på et tidspunkt. Det bliver sikkert også genudsendt en 30-40 gange, ligesom de andre programmer på den kanal :-) Så send mig lige en pm, hvis du alligevel gerne vil have en kopi :-)
 
mvh
Søren Arnsbo
Bidt af en gal iværksætter...! :-)

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Fra Denmark
Tilmeldt 26. Jun 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
 
det var en meget sjov udsendelse at lave, synes det gik ok, selvom det var min debut som interviewer (og så på TV uden den vilde træning )
 
Arnsbo--> Utroligt at der skulle bruges så meget tid på så få minutter.. men tiden der blev brugt på at placere planten ordenligt var ikke helt spildt ... har snakket med dk4 og vi skulle få en kopi i denne uge.
 
Men helt sikkert et godt initiativ med iværksætter ambassadørerne, og synes da at udsendelsen er brugbar for unge som skal motiveres til at tage springet/lære lidt om iværksætteri... Om det så er det rigtige sted at eksponere et sådant initiativ kan så diskuteres.  

Hvorfor gå i andres fodspor når man kan gå foran.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)