Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate succes igennem Facebook

Side 1 ud af 15 (149 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Dette er mit første debatindlæg herinde overhovedet. Jeg læste nogle blogs og hørte nogle videoer om hvordan den unge Simon Mørch havde noget frem til succes via Facebook mange muligheder og synes det var meget spændende. Så jeg begyndte selv at rode lidt med affiliate på facebook. I starten synes jeg det var en utrolig svær opgave, men da jeg begyndte at lære systemet noget nærmere og lærte flere tips og tricks har det den sidste måned alligevel givet lidt over 2.000 kr. Det lyder nok ikke så meget i manges øre, men får mig, som 15 årig er det ok ;)

Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Business-Martin:

Hej Aminoer.

Dette er mit første debatindlæg herinde overhovedet. Jeg læste nogle blogs og hørte nogle videoer om hvordan den unge Simon Mørch havde noget frem til succes via Facebook mange muligheder og synes det var meget spændende. Så jeg begyndte selv at rode lidt med affiliate på facebook. I starten synes jeg det var en utrolig svær opgave, men da jeg begyndte at lære systemet noget nærmere og lærte flere tips og tricks har det den sidste måned alligevel givet lidt over 2.000 kr. Det lyder nok ikke så meget i manges øre, men får mig, som 15 årig er det ok ;)

Martin

Tillykke! Det lyder da heller ikke så tosset :-)

Må jeg spørge igennem hvilke netværk, du har fået dine kampagner?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo super!

Og velkommen til amino.dk :-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har jeg netop læst og den har kun gjort mig endnu klogere. 

Mange tak for inspirationen!

Og tak til jer andre. 

Jeg har brugt IQ Medier og Partner-Ads, som jeg synes er super gode.

Ps. Hvordan skriver man et indlæg uden at skulle citere et andet indlæg?

Martin 

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en super nem måde at tjene penge på :)

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot gået.

Du skriver : Jeg læste nogle blogs og hørte nogle videoer .

Jeg vil blive glad hvis du gad at linke til det, der har inspireret dig.

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Business-Martin:

Hej Aminoer.

Dette er mit første debatindlæg herinde overhovedet. Jeg læste nogle blogs og hørte nogle videoer om hvordan den unge Simon Mørch havde noget frem til succes via Facebook mange muligheder og synes det var meget spændende. Så jeg begyndte selv at rode lidt med affiliate på facebook. I starten synes jeg det var en utrolig svær opgave, men da jeg begyndte at lære systemet noget nærmere og lærte flere tips og tricks har det den sidste måned alligevel givet lidt over 2.000 kr. Det lyder nok ikke så meget i manges øre, men får mig, som 15 årig er det ok ;)

Martin

Hej Martin

Lad mig lige forstå det her facebook halløjsa korrekt, har aldrig rigtig forstået det. Du laver nogle aftaler med Partner - ads og derefter reklamere du på facebook med de annoncer og links og på den måde tjener du via partner - ads , er det sådan det fungere?

Hvis har tid så send mig lige en PB - så kan du lige give mig en introduktion hurtig.

 

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak svar: Det er også den video der har inspirere mig meget, den er nemlig rigtig god.

Jeg leder efter mere guf, derfor jeg spurgte Smile

Har du en hjemmeside med Dinne annoncer på ?

Vil du linke til den ?

Side 1 ud af 15 (149 indlæg)