Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop uden brugernavn / kodeord

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg overvejer at lave en webshop men jeg syntes personligt selv det er latterligt man skal oprette en bruger for at kunne købe i webshoppen

så jeg ville høre om der var nogle som havde nogle link til nogle firmaer som laver webshope. uden man skal være medlem

vh. Joachim

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim

Det er ret normalt at man kan slå det fra, så du kan stadig vælge næsten frit, hvis dette er dit største krav... ;)

Venligst
Jacob Nordahl

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved ikke ret meget om webshop men jeg syntes bare det tager lage  til og oprette en bruger for fx. at kobe et par sko eller noget andet

 

vh. Joachim

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim,

Du skal jo have køberes oplysninger uanset hvad.

Hvis man opretter en brugere kan man altid logge ind igen, og derved slipper man for fremover og skal taste alle oplysninger - Normalt blot brugernavn (e-mail) og et kodeord.

Hvis der ikke er mulighed for og oprette en brugere, skal dine kunder jo alligevel give dig NÆSTEN alle de samme oplysninger. - og næste gang, de forhåbentlig kommer igen, skal alle oplysninger tastes igen.

Håber det gav mening - Jeg synes personligt ikke du skal bruge tid på brugere eller ej. Kunderne er ''opdraget'' med og skal oprette en brugere.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento understøtter begge typer brugere.

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:

Håber det gav mening - Jeg synes personligt ikke du skal bruge tid på brugere eller ej. Kunderne er ''opdraget'' med og skal oprette en brugere.

For hvert led kunden skal igennem inden handlen er gennemført vil der være nogen, der opgiver. Det kan godt være, at den drevne webshopper er ligeglad med at skulle oprette en bruger, men hvad så med dem, der kun handler på nettet et par gange om året? Eller dem der af princip ikke vil oprettes som kunder? Jeg tror, du let mister 5% af dine handler, men dem kan man selvfølgelig være ligeglad med, hvis man synes, det er ligemeget med de penge :)

Den smarte løsning er, at du først efter kunderne har afgivet ordren, giver dem mulighed for at oprette sig som bruger. Og her selvfølgelig ganske kort fortæller dem, at det kun tager få sekunder, og at de så får en række fordele (der kan man jo så selv bestemme, hvor mange fordele, de skal have).

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det da fint nok, mange firmaer bruger denne metode med "opret bruger" for at kunden nemt kan handle engang til ved blot at indtaste sin email.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)