Hvis man opretter en brugere kan man altid logge ind igen, og derved slipper man for fremover og skal taste alle oplysninger - Normalt blot brugernavn (e-mail) og et kodeord.
Hvis der ikke er mulighed for og oprette en brugere, skal dine kunder jo alligevel give dig NÆSTEN alle de samme oplysninger. - og næste gang, de forhåbentlig kommer igen, skal alle oplysninger tastes igen.
Håber det gav mening - Jeg synes personligt ikke du skal bruge tid på brugere eller ej. Kunderne er ''opdraget'' med og skal oprette en brugere.
Håber det gav mening - Jeg synes personligt ikke du skal bruge tid på brugere eller ej. Kunderne er ''opdraget'' med og skal oprette en brugere.
For hvert led kunden skal igennem inden handlen er gennemført vil der være nogen, der opgiver. Det kan godt være, at den drevne webshopper er ligeglad med at skulle oprette en bruger, men hvad så med dem, der kun handler på nettet et par gange om året? Eller dem der af princip ikke vil oprettes som kunder? Jeg tror, du let mister 5% af dine handler, men dem kan man selvfølgelig være ligeglad med, hvis man synes, det er ligemeget med de penge :)
Den smarte løsning er, at du først efter kunderne har afgivet ordren, giver dem mulighed for at oprette sig som bruger. Og her selvfølgelig ganske kort fortæller dem, at det kun tager få sekunder, og at de så får en række fordele (der kan man jo så selv bestemme, hvor mange fordele, de skal have).