Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde fakturaprogram

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gislige
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg søger et fakturaprogram hvor jeg kan ligge mit brevpapir ind i programet. så jeg kan sende fakturen på mail da mit firma Uniquetravel.dk  kun køre over nettet med mails. men alle de programer jeg kan finde der kan man kun ligge sit logo ind i et færdi program. Men jeg har fået lavet et rigtig flot brevpapir som jer gerne vil bruge.

Er der nogle der kan hjælpe

 

Hilsen Ricko Bastegaard

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricko

Jeg laver gerne en PDF template, som du så kan smide en wordskabelon ovenpå. 

Det skal koste dig 1000,-

Det virker perfekt og er det nemmeste i verden.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at se på vP Faktura (standard udgaven har en engangspris på 580,- + moms). Her er der indbygget et heftigt designprogram, hvor du kan tilpasse fakturaudskriften til dit brevpapir. Herefter har du et nemt og kraftigt program uden begrænsninger, med fri opdatering og fri support, til Dit brevpapir.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

nu ved jeg ikke  hvor  billigt  det skal være  men i SummaSummarum  har  du  2 muligheder  - Professionel 3 versionen til  1.780 + momd  og den lidt mere omfattende Enterprise 3 til  2.680 + moms.

Køber du  den gennem  mig  på summasupport.dk  linket nedenfor  -  så  hjælper  jeg  dig for free  til  at designe  din  faktura;  så  du  kan  anvende dit  fortrykte  brevpapir  (No Problems  -  de stamoplysninger  som du  har  på  det  fortrykte - fravælges  blot).

En reference fra rejsebranchen, som jeg  ved du kan spørge om deres erfaring med at  bruge mig som sparring  også  når det drejer sig  om dagligdagens problemer, hvor det er lidt mere kompliceret  end  design  af  en faktura ....  er  Vagabond Tours på  Langeland.  De bruger  Enterprisen.

Tilmeldt 16. Jul 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

køb concorde c5 det er et fantastisk pogram, som kan udviddes med alt.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricko!

 

Jeg havde lidt samme idé, da jeg gik solo for tre år siden - men så fortalte en venlig sjæl, at du kan gøre, som du vil i e-conomic. Således har jeg i dag firmalogo på alle fakturaer. Det er meget smart - og alt er online. Kan varmt anbefale, da jeg er alt andet en skarp til fakturereing. Derudover har jeg givet min revisor adgang til systemet, så han klarer alt, hvad der hedder moms etc.

Har netop hørt, at de også har smidt en applikation på markedet til smartphones - den har jeg hentet. Det er betaversion, men den kommer til at kunne stort set det samme (og mere med tiden), så du kan fikse alt fra din telefon. Kig nærmere på http://www.e-conomic.dk/ - du kan endda prøve herlighederne kvit og frit i to uger.

 

Mange hilsener

 

Nicolai

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)