Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis logo !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder nu at lave ét stk. gratis logo til det firma/den person som henvender sig til mig først. Grunden til denne service er at jeg skal bruge nogle referencer til mit nye media bureau som er godt undervejs. 

Jeg tilbyder at lave 2 forskellige udkast til et logo som alle både kommer i vector og bitmat format: eps, .tiff, .psd og .jpg. i 3 forskellige størrelser så har i også noget i selv kan arbejde videre med. Der vil selvfølgelig ikke blive brugt nogle offentlige cliparts eller lign. Alt er 100% selv lavet. Og i får fuld copyright over jeres logo.

Hvis det er noget du kunne have en interesse i, så skriv en besked nedenunder eller kontakt mig i en pm.

God weekend.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at lave en video der viser, hvordan man kan tilpasse designet på sin Sitemagic CMS installation med et værktøj der hedder "Sitemagic Designer". Jeg kunne godt bruge et logo/banner til indsættelse i videoen. Har det interesse ?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

.. dvs. banneret/logoet bliver brugt i videoen til at skabe et nyt web-design - det er ikke et logo der skal bruges som eksempelvis start-billede i videoen.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil da gerne have et logo, gratis! Skriver lige til dig på mandag, hvis det er okay?

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg kunne godt bruge et til min webshop.. :)

Skriv lige en PM :D

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængig af logoets type, vil jeg også kunne bruge det på den hjemmeside, hvorfra videoen tilgås. Der er tale om en guide til opsætning af hjemmesider med Sitemagic CMS. Hjemmesiden får eget domæne, så det er ikke blot en underside, der ikke bliver set af folk.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler flere referencer er vi også meget interesseret. Du kan svare ved at skrive til info@milledille.dk

Tak.

 

Kh. Louise

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg ved ikke om jeg kommer for sent :)

Mangler et dejligt logo til min virksomhed "Adelaide Cosmetics" Vi forhandler forskellige kosmetik produkter. både b2b og b2c.

:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)