Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min idé rentabel? - Konstruktiv kritik ønskes.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Så du vil manuelt holde ~30.000 (tal grebet ud af luften, men der er omkring 10.000 restauranter) åbningstider opdateret og finansiere det med reklameindtægter?

Læs nu hvad jeg skriver magnusSmile

- Jeg siger at vi vil oprette alle selv i starten, men jeg har snakket med en som kan udvikle et system der skal gøre det muligt og hente de fleste informationer selv. Men ja, vi forventer og holde det hele selv. Det er et stort arbejde, vi ved det.

Jeg har på intet tidspunkt skrevet hvordan vi vil tjene penge, men reklameindtægter er selvfølgelig en af mulighederne - Dog er der en lang tække ekstra tiltag fra vores side.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:
Læs nu hvad jeg skriver magnusSmile

Jeg læste skam, hvad du skrev, men "Jeg har dog også et lille værktøj, som vil kunne hjælpe os videre." overlader umiddelbart ret meget til fantasien. At hente åbningstider fra Føtex' eller Magasin's hjemmeside automatisk er pænt nemt, men som du selv siger, handler det primært om de mindre forretninger. Hvis du er i besiddelse af et program/script, der selv kan finde åbningstider for "Hannes genbrug og antikviteter" i Rødovre, så er det jo fantastisk. Umiddelbart er min vurdering, at det er et enormt ressourcekrævende arbejde med begrænsede indtægtsmuligheder, hvis vi taler om åbningstider alene.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

RBN:
Læs nu hvad jeg skriver magnusSmile

Jeg læste skam, hvad du skrev, men "Jeg har dog også et lille værktøj, som vil kunne hjælpe os videre." overlader umiddelbart ret meget til fantasien. At hente åbningstider fra Føtex' eller Magasin's hjemmeside automatisk er pænt nemt, men som du selv siger, handler det primært om de mindre forretninger. Hvis du er i besiddelse af et program/script, der selv kan finde åbningstider for "Hannes genbrug og antikviteter" i Rødovre, så er det jo fantastisk. Umiddelbart er min vurdering, at det er et enormt ressourcekrævende arbejde med begrænsede indtægtsmuligheder, hvis vi taler om åbningstider alene.

Jeg har nok ikke formuleret mig godt nok, kan jeg efterhånden se.

Der skal ikke være nogen tvivl om at det er ressourcekrævende, men jeg mener dog også der ligger en god og solid forretning bag, især med de rigtige samarbejdspartnere.

Uanset hvad forretning du laver, skal der jo bruges masser af tid på projektet - Og det gør sig selvfølgelig også gældende her.

Som du nævner kan det måske ikke løbe rundt med åbninstider alene (jeg har dog en anden opfattelse) - Men mit mål er også og udvide med en del forskellige andre tiltag, som f.eks. informationer om den pågældende butik.

Potentialet ligger uden tvivl ved de mindre forretninger, det er jeg slet ikke i tvivl om Smile

Handel med varepartier via Trademen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,


Jeg modtager stadig gode forslag, kritik mv. med kyshånd.


Samtidig vil jeg også gerne høre fra personer der kunne være interesseret i og opbygge et site, og eventuelle samarbejdspartnere til projektet - mere inforation kan gives på et møde, eller via tlf./mail.


Smid en PB

Handel med varepartier via Trademen

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære RBN.

 

Nu til dags, så vil der mange gange være være hjemmesider som har det du leder efter. Men det, det handler om det er at være innovativ på sit felt. Som du selv siger, så er det en kæmpe opgave, men hvis du har en god og simpel platform samtidig med at du er innovativ dvs. du tilføjer din hjemmeside med andre ting som dine konkurrenter ikke har ( Det kunne fx være en blog med kunders meninger om butikkerne, det kunne være butikker som havde en weekend med fx 40 % i rabat på nogle vare og dermed sætte fokus op det), dvs. at du tilføjer din hjemmeside nogle ting som andre hjemmesider ikke har.

I bund og grund handler det om at være innovativ, og jeg tror på at du kan tjene penge på din side, det kunne fx være små sponsorater via din hjemme fra butikker som vil sætte fokus på deres butik. Derudover mener jeg også at du skal sætte fokus på online butikker, dvs du når hele vejen rundt hvad angår tøjhandel.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller vil ytre dine meninger så må du glædeligt spørge løs.

 

De bedste hilsener

 

Stefan Sjørslev

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja ok det er en gammel tråd denne, men vil da bare sige at lave en søgemaskine for butikker og deres åbningstider, synes jeg lyder som en helt fantastisk ide ;-)

Det er nemlig det vi har gjort, og det går ret godt. Men nu bygger vi også på 3 års erfaring med at lave butiksfindere. Vi har godt 13.000 butikker samlet indtil videre og vokser dag for dag.

Men du kan finde den på OpenHours.dk, og vores iPhone app i app storen. OpenHours hedder den. En android app er også på vej.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)