Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilke "opgaver" /spørgsmål til nuværende indhaver skal jeg tænke samt overvejelser "ved " inden samt et køb af en eksisterende forretning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle herinde

Ja jeg er super ny og bruger herinde og fandt det pga jeg netop ledte efter noget andet, syntes siden her virker forvirrende, men er dog landet herinde og nu tager jeg chancen  og prøver Smile

Som jeg kan læse mig ud af, så er det en side, hvor man kan stille mange spørgsmål iform at mange ting, men som i kan se i min overskrift, har jeg også lige brug for lidt viden og ikke mindst hvor får jeg noget viden fra som jeg kan bruge til noget måske at finde et netværk som har erfaring med det at være selvstændig og ikke mindst hvis man selv ønsker  det og hvordan man kommer videre i den proces og hvad man skal have for øje sådanne generelt ved køb eller start op fra bunden af...........Da jeg går i tankerne om en blomsterbutik kombineret med andet osse, men har ikke noget fast beliggenhed endnu, har spurgt på en eksiterende forretning som er i gang, hvad prisen er for den, men så er det jeg kommer til kort og har derfor brug hjælp til hvad man skal videre undersøge/spørgsmål til ejeren, så ejeren ikke tror man er useriøs Smile

Håber der er nogle hjælpende skrivende og givende personer derude, måske et lidt forvirrende indlag, måske netop det, jeg  er i mit lille hoved pga der er så mange spørgsmål, men jeg håber efterhånden at  nok vil blive mere styr og struktureret inde i mit hoved,  når jeg  ligsom får åbent op en dialog omk  det og får konstuktivt respons.....så spørg, hvis der er noget ikke helt forstår inden i svare, så spare det os alle for mange misforståelser  Smile

Mange hilsner fra kvinde68

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)