Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UngMedFirma.dk - Kom med din bedømmelse :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu lige gamle ;)

Grunden til at jeg lavede siden er at jeg ofte bliver spurgt om hvordan og hvorledes, og da jeg selv skulle igennem den relativt korte mølle og ingen brugbar information kunne finde på internettet, tænkte jeg, hvorfor ikke :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et rigtigt godt initiativ du har gang i, det kan spare mange unge for en rigtig masse spørgsmål. Yes

 

Du skal dog lige have kigget på din stavning og grammatik, der er en del åbenlyse fejl Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Aalborg Biludlejning:

Det er et rigtigt godt initiativ du har gang i, det kan spare mange unge for en rigtig masse spørgsmål. Yes

Du skal dog lige have kigget på din stavning og grammatik, der er en del åbenlyse fejl Smile

Kan jeg kun give dig ret i :D

Måske en frivillig der vil hjælpe med den del?

 

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Yusuf:

Vi er nu lige gamle ;)

Grunden til at jeg lavede siden er at jeg ofte bliver spurgt om hvordan og hvorledes, og da jeg selv skulle igennem den relativt korte mølle og ingen brugbar information kunne finde på internettet, tænkte jeg, hvorfor ikke :)

Det er også rigtig fornemt. Jeg synes dog selv jeg er ved at have rigtig godt styr på det med opstart af egen virksomhed. (: Og StartUng har været en kæmpe hjælp for mig :D 
Nikolaj, der startede StartUng var er ungiværksætter, og var 16 da han startede siden.

Men jeg synes du skal gå op i det, hvis du bruger tid på det og får besvaret en masse af de spørgsmål nye unge ikke kan finde svar på, så har du hurtigt et stræk benyttet site. Der er en del unge der hopper på drømmen om at blive iværksætter, og det ser ud som at der kommer flere og flere.


Keep up the good work! (:  

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv været det igennem, da jeg fik cvr. men nu køre forretningen .. men god initiativ, siden skal nok give gavn.-. og evt. hør virk.dk eller eogs, om de ikke vil smide penge efter projektet?? 

 

Yes

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogen idé om hvor din indtægt skal komme fra, for jeg kan umidbart ikke se andre indtægtskilder end sponsorlinks? :)  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke helt hvad det er der skal bruges penge på til siden - Men fortæl da gerne nærmere om det :)

Jeg har tænkt mig at skrive om de problemstillinger jeg "blev udsat for" da jeg startede op.

Men problemet er, at min opstart foregik relativt smertefrit lige på det område, men der er senere opstået nogle andre "misforståelser" senere hen, som kunne være interessante at skrive om :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er kun 15år. Så jeg kan start et firma, jeg har en webshop hvor der ikke er så mange ting på men den er der. Hvis jeg nu lavet et firma hvad vil dig hjælp mig og min webshop??

Hilsen Mike Nielsen

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

mikenielsen95:

Hej alle sammen

Jeg er kun 15år. Så jeg kan start et firma, jeg har en webshop hvor der ikke er så mange ting på men den er der. Hvis jeg nu lavet et firma hvad vil dig hjælp mig og min webshop??

Hilsen Mike Nielsen

Ja, såfremt du er fyldt 15 år, har du mulighed for, at stifte eget firma.

Men, statsforvaltningens praksis er ret restriktiv for at beskytte unge mod for store økonomiske risici.

-

Den sidste del i dit spørgsmål forstod jeg ikke helt, men jeg kan prøve at svare på det som jeg forstod.

Du spørger om, at hvis du nu får dit eget firma, hvad jeg kan hjælpe dig med og din webshop?

-

Jeg kan sådan set ikke hjælpe dig med noget, udover at skrive din ansøgning (Du kan læse mere om dette på siden) også kan vi håbe på at din ansøgning bliver godkendt.

Der er ingen garanti for at du for lov til at stifte eget firma, jeg tror det afhænger meget af hvad det er du har tænkt dig at starte ud med, og eventuelt hvilket område du har valgt at kaste dig ud i.

-

Har du et link til din webshop?

 

 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)