Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En affiliate gåde

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener iøvrigt at både Expedia og Hotels.com har white label løsninger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Expedia har massere af direkte aftaler, da jeg stod for Emirates Airlines affiliate program var mange af de store fly søgemaskiner meget interesseret i at lave direkte aftaler uden om netværk da de kunne få højere kommission.

Mht samme priser m/u affiliate, så tager ingen seriøse annonceøer mere for deres produkter gennem affiliate kanalen - De bliver hurtigt fanget og mister goodwill hos affiliates

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:
Mht samme priser m/u affiliate, så tager ingen seriøse annonceøer mere for deres produkter gennem affiliate kanalen - De bliver hurtigt fanget og mister goodwill hos affiliates

Der ser jeg desværre en gang i mellem. Berlingske har en affiliate kampagne hvor brugerne kan få avisen for en månede for 98,00 kr de markedsføre selvsamme kampagne men nu koster den bare 25 kr. Useriøst, men det viser bare hvor pressede avis branchen er.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Nillerrune:
Mht samme priser m/u affiliate, så tager ingen seriøse annonceøer mere for deres produkter gennem affiliate kanalen - De bliver hurtigt fanget og mister goodwill hos affiliates

Der ser jeg desværre en gang i mellem. Berlingske har en affiliate kampagne hvor brugerne kan få avisen for en månede for 98,00 kr de markedsføre selvsamme kampagne men nu koster den bare 25 kr. Useriøst, men det viser bare hvor pressede avis branchen er.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Det er da pænt useriøst selv om de er presset, har du prøvet at skrive til dem og spørge hvorfor - For hvis jeg som forbruger havde gået gennem et affiliate link og bestilt abonnement for derefter finde det 73 kr billigere ville jeg da blive pænt sur.

Hvis de ikke har råd til at lave tilbudet så lad hellere vær eller giv en lavere kommision til affiliates hvis den altså ikke er lav nok i forvejen Surprise Det kunne også tænkes at konverteringen ville være meget bedre så affiliates stadig tjener det samme

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontaktet netværket, men jeg kan godt fornemme på dem at det ikke er den mest prioteret opgave :-). Avis-branchen er ikke nogle guldgruppe, det er den væreste affiliate-niche jeg er i faktisk. Der skal dælme sælges en del abonnementer før det begynder at ligne noget, og aviserne er ikke særlig samarbejdsvillige.

Mit gæt er at de bruger mange penge på Adwords på deres egen kampagne (har selv kørt adwords på nogle avis kampagner)... men ja, de vågner nok op en dag, bare det ikke er for sent...

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)