Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkel webside + et produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad gør man, hvis det man har brug for mest af alt er tre-fem siders fleksibel hjemmeside plus muligheden for at de besøgende kan købe et enkelt produkt til en standartpris? Det virker overkill at køre et standart ehandelsprodukt, som (normalt?) ikke giver den helt store fleksibilitet.

Findes der løsninger, hvor betalingssystemet er helt seperat fra hjemmesiden, men alligevel samler og giver en de vigtige oplysninger (navn, adresse, email osv.) videre til en?


Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du tager fat i sådan nogle som os og får en dybere snak om hvad hjemmesiden skal kunne, og så sætter vi det hele op for dig :-)

Skriv evt. til info@refocus.dk og henvis til denne tråd, så ved mine skarpe kollegaer herinde at det drejser sig om Amino-rabat

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes en ret flot dandomain shop som kun handler med et produkt, synes lige jeg vil henvise til den som en slags inspiration http://www.skabdinegensucces.dk

 

mvh Tobias

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Den Kreative Bjergbestiger kan hjælpe dig med en fleksibel hjemmeside der passer lige til dine behov.

Der er mange muligheder og det kan være svært at finde frem til hvilken hjemmeside der passer perfekt til dig. Derfor er det meget vigtigt, at finde en samarbejdspartner der kan løfte opgaven.

Kontakt Den Kreative Bjergbestiger, hvis du vil op på toppen!

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg er meget beaeret over reaktionen og tak for tilbuddene. Men det er simpelthen overkill at hyre andre til udvikling af nogetsomhelst til formaalet.

Det vil handle om salget af en "selvtrykkerbog", sandsynligvis til en begraenset og kendt skare af mennesker. Og da antallet af de noedvendige sider (på nettet, ikke i bogen ) er ret begraenset og naermest i allerede faerdigtlavet design, så skal jeg altså ikke bruge meget hjaelp udefra.

Tobias B: Den side du henviser til er faktisk ret godt lavet, forholdsvist simpel og indeholder de elementer, som jeg også havde forestillet mig. Men jeg havde egentlig tænkt mig at gå endnu mere old skool design og endnu simplere sideinddeling: Ikke noget med indkoebskurv (et produkt med forsendelsesomkostningen inkluderet i prisen. Hvad skal jeg så med den?), men en stor knap, der foerer direkte til betaling af de 160 kr, ikke noget med forskellige oplysninger på hver side: En side til praesentation af bogen, en til integreret PDF uddrag og en side til praesentation af bogprojektet. En top- eller sidebar, som foerer til de relevante sider og en stor koebknap.

Så det jeg i virkeligheden har brug for er et normalt webhotel (som jeg godt kan finde ud af at saette op, ja jeg kan saa) og et link til et eksternt betalingsmodul, som også samler forsendelses- og emailoplysninger (og tilmelding til nyhedsbrev).

Og ja, af en eller anden grund saa spiller dette forum ikke saerligt godt sammen nogen af mine webbrowsere, derfor sjove danske tegn...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)