Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder foredrag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er igen blevet hyret som foredragsholder af Team Marketing.
Der er 110 tilmeldte, men plads til 150.
Jeg kan desværre ikke give rabat, da det ikke er mig, der har hyret mig ;-)
 
 
Oplev Martin Thorborg, Jubii’s dynamiske stifter, i hans medrivende og kompetente foredrag om personaleledelse.

Alt for mange chefer er kørt fast i en forældet måde at lede ansatte på. Verden har forandret sig, og mange medarbejdere forventer at blive ledet på en helt ny måde. Ved at ændre små ting i dagligdagen kan man både tiltrække de eftertragtede unge medarbejdere og samtidig få langt mere ud af dem, man allerede har.

Martin Thorborg krydrer sit foredrag med sjove og udfordrende ledelseshistorier og forklarer, hvilke typer medarbejdere der rekrutteres, hvordan de fastholdes og udvikles. Samtidig gøres der op med indgroet vanetænkning.

Tag dine medarbejdere med til dette inspirerende foredrag og få masser af konkrete og "grydeklare" værktøjer med hjem. 

Mandag den 31. oktober 2005
Moltkes Palæ, Dr. Tværgade 2, København
Undervisningstid : Kl. 19.00
2130
Pris per deltager : Kr. 464,- (kr. 580,- incl.moms)

Tilmelding her:

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det lyder da som et godt tilbud, men nu hvor du hyres til mange forskellige arrangementer, var det så ikke en ide, at køre et Amino exclusive arrangement i stilling, hvor du går på som hovedtaler og så kan der netværkes efterføglende?
 
Du skal naturligvis ikke gøre det gratis, men mon ikke Amino brugerne til sammen kan forhandle sig til en god pris.
 
Så skal der bare være et par stykker, der sætter arrangementet op, og der melder jeg gerne ind. Tilmelding kunne foregå som et spørgeskema - i lighed med dem som du har lagt ud på forum.
 
 
hilsen
Henrik Sidenius
 
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt sikkert og det vil jeg også gerne. Men jeg har alt for travlt lige i øjeblikket, men jeg skal nok komme op med noget.

Dbh Martin
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Et Amino Real life træf lyder som en fed ide - den er jeg også med på...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen jeg er også med på den værste ;)

Der har været snakket om det før, og dengang var der også stor opbakning om det.
 
Så når Martin en gang får tid, hvilket han jo aldrig gør ( ind i mellem kan det undrer mig hvordan den mand både kan drive virksomhed og holde foredrag, samt rejsen rundt i hele verdenen ) kunne det være spændende at prøve at stable  et arrangement på benene.
 
 
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)