Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mulig markedsførings form.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg så den her i starten af Juli, og jeg tror den har skabt nye muligheder for mange forskellige firmaer, HVIS bare man gør det rigtigt :)

Se filmen her ">

- Mange af jer har måske allerede se den. - Men prøv at tage markedsførings brillerne på, - Kan I se, hvad jeg mener?

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se hvad du mener. Vil du prøve at uddybe det?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry. Jeg var også rigtig hurtigt...

Jeg går ud fra du har set filmen. - Det kaldes et Flash Mob, det som de gør i filmen, - Filmen er jo sjov, og derfor bliver spredt hurtigt viralt. - Det er stadig en reklame film, som folk faktisk gider at se.

Det jeg bare prøver at komme frem til er at det her nye "Flash mob" film, er noget nyt, og tænkte jeg ville dele mine tanker med jer, for det kunne være nogen firmaer ville benytte det i deres markedsføring.

..Prøv at søg på Flash Mob på YouTube, det er kæmpe stort :)

 

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at være en lyseslukker..

.. men flashmobs har været i gang i nogle år med T Mobil i Tyskland og andre med større kampagner. Det er sådan en slags markedsføring der er sjov i starten, men hvis man fortsætter med det, er man en nørd. Ja undskyld det hårde sprog.

Det er markedsføring der narrer folk rigtig groft. Det kan være sjovt i starten, men efter en periode, synes folk bare du er irriterende " Se min nye flashmob "

Lidt ligesom med Jackass. Genialt og sjovt da de lavede det, alle dem der kopierede det.. failede og lignede idioter.

Nu har DK også haft sin første (og eneste) store flashmob succes , og tro mig, der kommer ikke flere succeser på den front. Forbrugerne blevet alt for bevidste. Den næste store bølge vil være markedsføring der forstår forbrugerens træthed af markedsføring, og vil blive baseret på dybde og seriøsitet. Fjolledagene er snart slut, nu skal virksomhedernes profileres som troværdige og med dyb forståelse for de menneskelige behov. Selvfølgelig vil der stadig være sjov, men nu har de sidste mange mange år været baseret på fjollerier for stort set alle firmaer, det kommer til at stoppe.

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Ikke for at være en lyseslukker..

.. men flashmobs har været i gang i nogle år med T Mobil i Tyskland og andre med større kampagner. Det er sådan en slags markedsføring der er sjov i starten, men hvis man fortsætter med det, er man en nørd. Ja undskyld det hårde sprog.

Det er markedsføring der narrer folk rigtig groft. Det kan være sjovt i starten, men efter en periode, synes folk bare du er irriterende " Se min nye flashmob "

Lidt ligesom med Jackass. Genialt og sjovt da de lavede det, alle dem der kopierede det.. failede og lignede idioter.

Nu har DK også haft sin første (og eneste) store flashmob succes , og tro mig, der kommer ikke flere

 

Hehe, du skal sku ikke undskylde! :)

..Jeg tror bare det er mig som ikke er opdateret helt, jeg havde bare set den, og synes det var måske en idé for nogen, og derfor jeg delte det.

- Jeg er dog ikke enig i din samligninger, - Men det er jo ikke dit problem :)

Go' Weekend!

 

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er da en genial og sjov ide, men meget kortidsholdbar. Allerede nu kan folk næsten ikke se et klip på Youtube uden at de tror de bliver misbrugt af et reklamebureau. Det gider virksomhederne ikke være med til

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)