Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Gmail opretter automatisk nye browsere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Når jeg er logget ind på min gamail-konto opretter den konstant nye browsere. Går jeg fra computeren kan der være oprettet 50 nye browsere i løbet af en halv time.

Jeg har indsat et screenprint, så I kan se, hvad det er der popper op på min skærm.

HJÆLP mig med at stoppe min crazy gmail!

Smil

Rikke

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der kan hjælpe?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet med en anden browser?

 

Kan anbefale dig både google chrome og mozilla firefox, hvor firefoxen ligner explorer mest.

chrome

firefox

 

mvh Thomas

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det undrer mig, at den hele tiden popper nye vinduer op? Jeg mener;  der er ikke rigtig noget, der borger for det.

Medmindre du er meget glad for Internet Explorer, som du bruger, vil jeg foreslå at du prøver at bruge f.eks. http://www.google.dk/chrome - selv min IT-konservative kone er blevet meget glad for den ;o)

Men ellers er du velkommen til at gi' mig et kald imorgen eftermiddag (46933281), så vil jeg da gerne bruge et par minutter på at hjælpe dig via fjernsupport. 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg aner absolut intet om det..... Men hvis der pludseligt begynder at springe en masse browservinduer op af sig selv.... Ja så tænker jeg virus..... Så måske en gedigen skanning er et meget smart sted at starte?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Virus tvivler jeg lidt på; hvis det kun sker i Gmail, og hvis det kun popper Gmail-vinduer op, så virker det lidt pudsigt. De plejer at smide al mulig mere eller mindre (well, mindre eller meget mindre Wink) lødigt indhold op på skærmen, ikke Gmail-vinduer..

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Jensen:

Virus tvivler jeg lidt på; hvis det kun sker i Gmail, og hvis det kun popper Gmail-vinduer op, så virker det lidt pudsigt. De plejer at smide al mulig mere eller mindre (well, mindre eller meget mindre Wink) lødigt indhold op på skærmen, ikke Gmail-vinduer..

 

Jeg tænkte det kunne være en virus der gik direkte efter Gmail...... Kunne være den forsøgte at sende spam ud på brugerens adresseliste eller noget.... og de mange browservinduer så var en bi-effekt af de forsøg - eller hvad ved jeg...

Men som sagt..... Det er ikke noget jeg aner noget om, så det var kun et vildt gæt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)