Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilpasset e-handel

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har allerede besluttet mig for, at min e-handelsløsning skal være en tilpasset løsning. Ingen standardshops til mig, tak.

 

Men, jeg har meget svært ved at finde firmaer som tilbyder sådanne løsninger. den eneste jeg reelt har fundet er Intern1, som jeg fladt over ved en tilfældighed.

 

derfor søger jeg hjælp hos jer. Kan i anbefale, eller kender i til firmaer, som laver tilpasset e-handelsløsninger. Dvs. de bygger den op fra bunden, og laver den præcis som jeg vil have den?

 

vh

 

kruse

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah, det er da bl.a. sådan noget jeg og mange andre herinde lever af.. så det undrer mig at du kun har fundet ét firma?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen til at beskrive dine behov i en mail eller PM, så skal jeg give dig et tilbud.
Fra Nørrebro
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må også meget gerne skrive til mig med en kravspecifikation.

 

Med venlig hilsen

 

Tue Topholm

 

Device.Webbureau

Århusgade 88

2100 København Ø

 

P: +45 70 21 00 04

M: +45 26 74 07 41

 


Med venlig hilsen / Kind Regards

Tue Topholm - Luksusdyret.dk

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne pege dig i retningen af meget kompetente udviklere, men bliver nødt til at vide hvad dit budget sådan cirka er? :-)

Med venlig hilsen

Peter Kær

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må også meget gerne skrive den kravsspecifikation til mig på mf@refocus.dk eller åbent herinde...?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 20-12-2006 18:05:17 Forfatter: Peter Kær  bliver nødt til at vide hvad dit budget sådan cirka er? :-)

 




 



phyy jeg hader når firmaer siger den salgs, for mig er det ikke "seriøs" eller hvad man nu skal kalde det :-)  lidt i stil med "hvor meget kan jeg plukke dig for" / arbejdet er det samme men prisen afhænger af hvor mange du har hehe   (eller er det kun mig der tænker sådan ? )



 



Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Biz - Det var da en underlig holdning at have, hvis manden kender 20 firmaer, og han ved 5 af dem kun tager sig af store kunder og tager kassen for deres arbejde så henviser han kun til dem hvis han ved spørger har den store pengepung fremme. Hvorved han måske kan henvise til nogle andre hvis spørger har et lille budget.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 20-12-2006 19:06:32 Forfatter: Martin Tygsen Biz - Det var da en underlig holdning at have, hvis manden kender 20 firmaer, og han ved 5 af dem kun tager sig af store kunder og tager kassen for deres arbejde så henviser han kun til dem hvis han ved spørger har den store pengepung fremme. Hvorved han måske kan henvise til nogle andre hvis spørger har et lille budget.




 



næ jeg følger det som at gå ind i en butik, hvor igen priser er, og man kan spøge...    Han kunne have sagt nogen ca. priser og på den måde få en kunde måske, og ikke den anden vej rundt...



Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil give Martin ret.

Det her er jo ikke én butik, men flere. Med forskellige typer kvalitet og service. Det er disse der er med til at bestemme prisen

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)