Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense - Lang ventetid på godkendelse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har søgt om en Adsense konto for snart 3 uger siden, men har endnu ikke fået noget svar. Jeg har tidligere haft en Adsense konto, men måtte lukke den, da jeg flyttede fra udlandet og hjem.

Sidst jeg søgte tog det bare et par dage at blive godkendt, så jeg undrer mig lidt over den lange ventetid.

Jeg har brugt mit nye site om Bangkok til ansøgningen, da det er en af mine få danske sider.

Hvad siger Adsense eksperterne, er siden god nok til at blive godkendt? Mangler der noget? Private oplysninger politik?

Eller er der bare meget lang ventetid for tiden?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg også prøvet.

Prøv at ansøge igen med en anden Google konto. Der gik under 1 dag før jeg blev godkendt. På trods af det var samme ansøgning (site, firmanavn, adresse o.s.v.) (dog en anden e-mail)

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig også på noget affiliate, AffiliateFuture har en hotel søgemaskine du kan indsætte på din side - Ellers kig på expedia hos TradeDoubler, måske du også har mulighed for at implementere en søgemaskine fra dem

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit gæt.... og det er kun et gæt....  er at det er fordi du tidligere har haft en konto - så skal din ansøgning sikkert lige igennem et rigtigt menneske, før den bliver godkendt. Normalt vil jeg tro det sker helt per automatik - da jeg oprettede min konto i sin tid røg den ihvertfald igennem systemet på et par timer, og det var endda en søndag.

 

Men bortset fra det vil jeg mene dit site er mere end godt nok til en godkendelse.... Jeg ville dog lige få lavet den politik om private oplysninger og tjekke at alt spiller i forhold til retningslinjerne - hvis ventetiden skyldes den lige skal gennem et levende menneske så er det nok en god ting, at følge anvisningerne til punkt og prikke :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)