Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til programøre og andre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke sikker på om jeg må gøre dette her så hvis jeg ikke må så må du meget undskylde Martin. Jeg går og arbejder med en masse projekter og en af dem var at jeg tænkte på at starte et forum for alt det har med computere og gøre programering og design. Så nu har jeg lavet forumet jeg mangler bare brugere og når der er kommet et vist antal så flytter jeg forumet ud på eget domæne. adressen er: www.powerwire.dk/dc.

 

Jeg ved godt at siden på ingen måde er færdig og der er også derfor jeg gerne vil have hjælp til det. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må indrømme at jeg tror du får dig et tomt forum medmindre du går ud og laver en masse reklame, der findes tonsvis af den slags på nettet, både danske og internationale.

Og så er der jo altid en teknik og hosting kategori på amino :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du fuldstændigt ret i. :-)

 

Er det din egen virksomhed ace|net?? fed side jeg kan godt lide at du bruger postnuke themaet GoFlexible det passer godt til den type virksomhed.

 

Må jeg lige spørge det med webhosting er det svært??

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-12-2006 23:47:16
Forfatter: Frederik Krogh

fed side jeg kan godt lide at du bruger postnuke themaet GoFlexible det passer godt til den type virksomhed.








Øhh.. Jeg bruger ikke postnuke.... og GoFlexible siger mig heller ikke lige noget...
Jeg er ganske sikker på at du har taget sådan cirka... Helt fejl..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også overbevist om at det er en dødssejler, Frederik. Læg du hellere dine kræfter et sted hvor der ingen eller kun meget ringe konkurrence er. Enten dét, eller også skal du virkelig, virkelig, virkelig, virkelig komme med noget helt nyskabende - og let''s face it.. det er begrænset hvor meget nyt man kan gøre med et forum..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders: Sorry jeg syntes bare det lignede.


 


Idenion: Jeg tror at du har ret men jeg tænkte at nu ville jeg prøve og vis ikke så er det bare surt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)