Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webhotel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte et firma der udbyder webhotel og emailhotel. Jeg ved noget om det i forvejen men jeg er meget intresseret i at få nogle godt tips og råd.

 

Og selvfølgelig når det hele køre får alle her inde det til amino pris :-P

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa ..

 

Hvilken tips søger du ??, Om Priser ? Plads ? Linux? Windows ?
Efter min mening skal du havde styr på dine priser, kvalitet, samt dine muligheder for support, set i forhold til one.com eller andre "billig" udbyder.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Daffy skriver, så er det lidt svært at tolke ud fra dit indlæg hvad du egentlig søger tips og råd om :)
Prøv eventuelt at kigge i nogen af de tråde der tidligere har været omkring emnet:
 - Hvad ville i give for et webhotel?
 - Frik trafik ??

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener lidt mere teknisk. Hvad bruger man som kontrolpanel til kunderne hvad med firewall osv. :-)
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
det bedste sted at starte er på www.webhostingtalk.com - det siges at være et af verdens mest aktive forums, og det handler udelukkende om webhosting. Langt de fleste besøgende derinde er selv indehavere af webhosting firmaer. Iøvrigt findes der et mindre et på www.forum2.co.uk. Tonen på begge boards kan være lidt hård, så læs i et par uger før du skriver :)

 

Og så lige et godt råd: webhosting branchen er en meget kommercielt konsolideret industri at bevæge sig ind i - så hvis din tilgang fra start er teknisk tror jeg at det bliver op ad bakke. Sæt fuld fokus på markedsføring og support. Den tekniske del er ren commodity.

 

:)

ditlev

www.onapp.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)