Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idenyt på krigsstien. . .

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-12-2006 08:53:54
Forfatter: G. Olsen
Jeg forstår godt Idenyt, jeg bliver også sur når nogen misbruger vores navn på den måde. Din side er jo ikke andet end søgemaskine spam og du forsøger jo også at lukrere på ordet Idenyt og de andre søge ord. Siden har absolut intet værdifuldt indhold og det eneste man kan er at klikke videre på Googles reklamer. Den typer spam er iøvrigt også mod Googles regler for brug af Adsense og det kan betyde at du bliver smidt ud, hvis de opdager det.




Må desværre indrømme at min sympati også skiftede side der. Jeg har heller ikke lyst til at ligge navn til en side der bliver brugt til søgemaskinespam - det undre mig dog at du faktisk kan komme til at ligge som nummer 15 ved en søgning på "idenyt" ud fra så lidt indhold. Men mon ikke de færreste ser nummer 15., når de finder hvad de ledte efter som nummer 1 :)

http://64.233.183.104/search?q=cache:zakf6RBxGK0J:www.roskildefjord.dk/webpages/1291webpage.html+idenyt&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=15
Adressen er der, men ikke som et link... for du vil jo ikke lede folk videre til Idenyts hjemmeside, men videre til en af adsense-reklamerne. Afhængig af hvor mange tusinde af den slags sider du har, kunne jeg dog godt forestille mig at det var ganske givtigt.... 1 besøgende om dagen per side, så har du alligevel AdSense-indtægter for 300 kroner daglig uden arbejde.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Du tar'' fejl Tommy. . .der er ingen som anvender de reklamer.. . men mange små hjemmesider er faktisk glade for den lille søgefunktion der er grundlaget for sider af denne karakter. De får nemlig et "burst" opad i flere sammenhænge, men Idenyt er fjernet. Man skal åbenbart afholde sig fra at "reklamerer" for større sites ! !.  

Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja, det er jo noget grisseri og jeg bryder mig da heller ikke om den slags søgemaskinespam: Men IdeNyt kan intet gøre der er intet ulovligt i det. Du kan højst få problemer med google, da de jo heller ikke bryder sig om den slags, da det ødelægger deres søgeresultater, men det er nu mest deres problem.



Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så den ideelle verden er, at en søgning PÅ f.eks. idenyt kun skal give et link?


Jeg tror det ville medføre en vis skuffelse. . . .


  


Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej jeg så også gerne anden relevant information om Idenyt, som gode dybdegående artikler om Idenyt. Problemet med din side er som jeg ser det (og det er kun min mening), er at den ikke tilbyder noget det har det mindste med Idenyt at gøre, den indeholdt kun ordet Idenyt og nogle søgeord og ser ud til at være lave alene med det formål at blive indekseret i søgemaskinerne for at lokke brugere til siden som så klikker videre på annoncerne.
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
. . ."gode dybdegående artikler om Idenyt". . . . Du mener såååen journalistiske vurderinger af idenyt''s politiske linje, måske en lingvistisk analyse af tekstindholdet eller hva? Jeg tror det er klogest helt at afholde sig fra overhovedet at kommentere noget der står på det site. Det er ihverfald hvad jeg vil gøre. . . uden reklamer. . ;-)

 


 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-12-2006 23:34:29
Forfatter: Dimitri Hardorff

Jeg har læst her på Amino (kan ikke huske hvem der skrev det), at det har betydning for ens side, hvem jeg linker til. Linker jeg til en linkcentral, får jeg mindre i ''credit'' af Google, end hvis jeg linker til eks. CNN. Men om det er rigtigt, skal jeg lade være op til vores SEO-eksperter at udtale sig om.



Det er også rigtig, men han linker jo ikke til dem :) Deres adresse står bare skrevet som almindelig tekst.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-12-2006 10:51:07
Forfatter: Tage
Du tar'' fejl Tommy



Og der har vi jo så sjovt nok hver vores mening :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Lad os for god ordens skyld starte med at se den rigtige side - den som Idenyt brokker sig over. Den kan (stadig) ses her, i Google cache

Såvidt jeg kan se indeholder denne side ingen tekster der er taget fra Idenyt''s website. Såfremt denne antagelse fra min side er korrekt, har Idenyt ingen sag, ud fra en Ophavsretslig vurdering.

Men, da du benytter Idenyt som overskrift og TITLE-tag på siden, kan man med rette argumentere for, at du har forsøgt at ranke i søgemaskinernepå deres varemærke, uden at have tilknytning, eller ret, til dette. Hvorfor har du ellers brugt Idenyt i overskrift og TITLE-tag? Dette kan meget vel stride mod Markedsføringsloven, og evt. Varemærkeloven.

Vælger Idenyt således at forfølge sagen, kan det komme til at koste dig dyrt. Så det bedste er at slette det, og så fremover holde dig fra at misbruge andres varemærke på den måde.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Som tidligere nævnt. . .jeg har skam da fjernet de "stødende elementer". . . .sådan noget kan selvfølgelig ikke accepteres.  

Derimod ser jeg til min store forskrækkelse, at selve denne tråd nu er at finde under søgning på "idenyt". . . .*ss

. . .mon det går an?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)