Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Clickbank.com - international Affiliate

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Affiliate kyndige

Er der nogen af jer, der kender noget til det internationale Affiliate netværk Clickbank.com eller måske ligefrem har personlig erfaring med dem?

Hvis ja, hvad kan I / du så fortælle om dem - noget  positivt, negativt eller måske ligefrem begge dele? :-)

http://www.clickbank.com/index.html

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går godt nok hurtigt med de der dollars, der bliver tjent af deres klienter :-O

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer med clickbank.com er at, de fleste af de produkter der bliver solgt, er en gang fis og ballede. 

En masse "get-rich-in-a-half-second"-bøger og lign. :)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars :

Det går godt nok hurtigt med de der dollars, der bliver tjent af deres klienter :-O

 

Gider du uddybe det lidt, Lars :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld, selvfølgelig..

der er sådan en "tæller" oppe på højre side, som viser hvor meget partnerne tjener. Det er sgu meget smart ;-) Jeg tager det dog med et gran salt.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars :

undskyld, selvfølgelig..

der er sådan en "tæller" oppe på højre side, som viser hvor meget partnerne tjener. Det er sgu meget smart ;-) Jeg tager det dog med et gran salt.

Ja, ok, det gør jeg nu også. De skriver også, at du kan få op til 75 % på et salg, men hvor ofte er det lige tilfældet? :-)

Jeg overvejer dog at oprette mig bare for at se, hvad det er for nogle kampagner, de har.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, ok, det gør jeg nu også. De skriver også, at du kan få op til 75 % på et salg, men hvor ofte er det lige tilfældet? :-)

75 procent af provisionen? Eller af købsprisen? Hmm.. hvis det passer, så sig lige til.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste tidligere et indlæg, hvor navnet clickbank.com kom op, men fik ikke spurgt ind til det. Han skrev, at han tjente godt på dem, men man bliver jo altid lidt mistænksom, idet man ikke har en jordisk chance for at bedømme om vedkommende kan have en personlig interesse i at promovere netværket.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Ja, ok, det gør jeg nu også. De skriver også, at du kan få op til 75 % på et salg, men hvor ofte er det lige tilfældet? :-)

Det er ret ofte. Det som det amerikanske marked har fundet ud af er... tada... at få 30% er bedre end 0% og ved et informationsprodukt har man typisk ikke noget arbejde forbundet med at levere produktet.

Der er rigtig mange der tjener rigtig mange grunker. Udfordringen er at der så også er rigtig meget konkurrence på de mest attraktive produkter. Men du kan jo bare oprette dig og kigge på de produkter du kan markedsføre. Det koster jo ikke noget.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars :

TT Tekstforfatter:

Ja, ok, det gør jeg nu også. De skriver også, at du kan få op til 75 % på et salg, men hvor ofte er det lige tilfældet? :-)

75 procent af provisionen? Eller af købsprisen? Hmm.. hvis det passer, så sig lige til.

De skriver sådan her:

"Commissions of up to 75% — much higher than other affiliate networks"

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)