Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi mangler et godt tilbud på tshirts og på tryk til tshirts.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :-)

Mig og 2 venner har fornylig lanceret en webshop som kører derudaf med masser af besøgende osv.

Vi bruger desværre bare alt for meget energi og tid på at finde de tshirts til vores webshop som vi ved kan omsættes. I og med vi har en indsigtsfuld viden i hvilke tshirt designs der sælger, har vi valgt at stoppe alt salg og i stedet designe vores egne tryk på tshirts.

Vi søger derfor et godt tilbud på tshirts (meget gerne af mærket Fruit Of The Loom, eller andre tshirts uden mærker.)

Vi søger også et trykkeri som vil give os et godt tilbud på tryk af designs.

Der er tale om 50 tshirts (sort / hvid, medium/large/xlarge) 12 forskellige tryk vi har designet.

 

De fleste steder vi har ringet til og besøgt, tager rundt regnet 180kr per tshirt for det vi beder om og det kan vi ikke få til at løbe rundt, så vi håber rigtig meget på nogen herinde har et godt tilbud! I så fald kan vi lave mange flere gode forretninger i fremtiden med leverandøren :-)


Tak på forhånd!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om små tryk (en farve.) Største tryk a4

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej du skal slå personli meddelse til så du kan få en direkte besked

jeg kan måske godt hjælpe og har et andet produkt som i lyder som om i kan sælge

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt i 20 min nu, men kan ikke finde noget sted hvor man slår private beskeder fra/til.

Jamen vil gerne høre om dit produkt, vi sælger i øjeblikket som varmt brød, så det ville være lækkert med noget nyt at sælge.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)