Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have indkøbt 30 computere til alm kontorbrug - gode tilbud søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have købt 30 nye pc'ere til min virksomhed indenfor et par måneder og vil høre, om der er nogen, som har nogle gode tilbud på nye eller brugte maskiner. Maskinerne skal bruges til helt almindeligt kontorbrug uden tunge programmer el. lign.

Krav:

min. 1 GB ram
Min. Windows XP styresystem
Gerne med min. 17" skærm (også ok uden skærm)

Skriv gerne en PM til mig, hvis du har et tilbud eller kender et sted hvor jeg bør kigge.

 

På forhånd tak

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har måske en pc til at stå, hvis du er interesseret!

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv og kontakte shg.dk de har nogen rigtig gode priser.

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte Jan fra Firmaet Jabo. Han laver individuelle pc´ere så du ikke betaler for en masse du ikke skal bruge. (jabopc@mail.dk) husk at fjerne ( )

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 4 person

Jeg har en kontakt der handler med store partier brugte computere, typisk er det maskiner fra store banker el. lign. så de har været plejet godt.

Jeg bad ham lige komme med en cirkapris på 30 brugt maskiner, 1ghz med windows xp og 17" Skærm og vi lander omkring 800-2500kr stykket, for komplette maskiner excl. levering og opsætning.

Maskinerne bliver fuldt ud testet af os inden du får dem, og hvis noget i dem er defekte bliver det skiftet inden du får dem. Jeg har selv købt mange maskiner af ham igennem tiden og de fleste har holdt bedre end nye maskiner. Som oftest er det også mærkevare pc'er han får ind.

Du må gerne smide en mail på mikkel@mikjaer.com hvis du vil høre mere :)

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Jeg vil meget gerne give dig et rigtig god tilbud på din forespørgsel. Jeg har helt sikkert mulighed for, at levere de pcere der passer bedst muligt til dit behov, med en support aftale inkl. i prisen.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk så sender jeg et tilbud til dig. Dog er jeg på messe i paris i perioden den 13.08.10-30.08.10. men jeg sende tilbuddet til dig hurtigst muligt efter den 30 august.

Fortsat god aften.

dbh,

Morten Dal 

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Kan du ik lige åbne så man kan sende dig PM

Smile

 

Med venlig hilsen

Brian Nielsen

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg har en kontakt der handler med store partier brugte computere, typisk er det maskiner fra store banker el. lign. så de har været plejet godt.

Jeg bad ham lige komme med en cirkapris på 30 brugt maskiner, 1ghz med windows xp og 17" Skærm og vi lander omkring 800-2500kr stykket, for komplette maskiner excl. levering og opsætning.

Maskinerne bliver fuldt ud testet af os inden du får dem, og hvis noget i dem er defekte bliver det skiftet inden du får dem. Jeg har selv købt mange maskiner af ham igennem tiden og de fleste har holdt bedre end nye maskiner. Som oftest er det også mærkevare pc'er han får ind.

Du må gerne smide en mail på mikkel@mikjaer.com hvis du vil høre mere :)

Hej Mikkel vil du ikke sende mig en PM

Bo

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er PM aktiveret.

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

Det ser ikke ud til at dit PM er aktiv men kan du ikke smide en mail  jeg kan kontakte dig  på eller smide en mail til mig  på info@teamss.dk

 

/Brian

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)