Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor til overskudgivende b2b VoIP-leverandør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder i en niche, hvor vi sælger IP-telefoni til små- og mellem-store IP-telefoni-udbydere. Vores lille virksomhed er 14 måneder gammel, og ligger i USA, men 99% af vores salg er i Sydamerika. Det er ikke så svært og eksotisk som det lyder - vi har blot fundet en niche som vi synes vi er rimelig gode til. 

Virksomheden er overskudsgivende - også når ejer-lederen (jeg) er betalt. I år har vi i gennemsnit vokset 8% per måned, og der er ikke noget der indikerer at den vækst vil aftage.

Væksten kræver likviditet - i vores tilfælde af den specielle grund at det kan tage op til en uge at overføre kapital fra Sydamerika til USA. Derfor sælger vi 10% af aktierne. De første 3% røg i sidste uge, så der er 7% tilbage. Aktierne udbydes til en pris på aktier er USD 3.500 per procent.

VIl du vide mere så send mig en besked - så sender jeg mere info eller vi kan snakkes ved over telefonen. 

Mvh Anders

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Man kan ikke sende besked til dig, men jeg er muligvis interesseret. Du kan sende mig info til columbus1@hotmail.com, så tager jeg et kig på det.

Mvh Thomas

 

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)