Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Launch af min første affiliate side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har registreret domænet til min første affiliate side, og skal igang med at launche den, så snart Web10 får fingeren ud og åbner mit webhotel. I den forbindelse er der nogen ting, som jeg gerne vil spørge jer erfarne affiliate marketers til råds om.

For at kunne spørge jer til råds, slipper jeg nok ikke udenom at løfte sløret for min idé. Efter kraftig inspiration fra de mange iPhone 4-affiliate sider der er poppet op på det sidste, fik jeg idéen til at lave en side, om et andet Apple-produkt der vil blive lanceret indenfor kort tid. Og i den forbindelse, har jeg så følgende spørgsmål.

  • Jeg har hørt at Apples regler for affiliate partnere er meget stramme, især hvad angår deres produktnavne i domæne-navnet. Er der nogen der har erfaring med at blive optaget i Apple Online Stores affiliate-program, f.eks. igennem TradeDoubler?
  • Jeg planlægger at have en underside, hvor der er en prissammenligning, af de forskellige steder på nettet, hvor man kan købe det pågældende produkt, men synes at jeg har svært ved at finde tilstrækkeligt med sider. Er der nogen af jer, der kender nogen sider der forhandler Apple produkter til almindelige forbrugere, der har fornuftige affiliate-programmer? Og igennem hvilke Affiliate-fordelere?
  • Med forbehold for at i nok ikke vil af med jeres bedste tricks, er der så nogen erfaringer i har gjort jer, som i ville ønske at i havde haft kendskab til, da i første gang gang bedrog jer ud i denne branche?

Jeg håber at nogen vil forbarme sig over mig, og gi et par råd med på vejen :-) Jeg vil selvfølgelig smide et link til siden op, så snart den er online :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos TD finder du udover Apple Store også Proshop, Redcoon, CDON, Pixmania og MyTrendyPhone, der alle har Apple produkter.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er ipaden du har i tankerne, kommer den med stor sandsynlighed også hos teleselskaberne. Men det bliver i givet fald kun 3G udgaven.

Men mon ikke at det også bliver forholdsvist interessant?

Allerede nu har i hvert fald 3, et EasyInternet Tablet abonnement til iPaden, som der i øvrigt allerede er forbløffende mange af i Danmark.

Jeg har selv købt et ipad domæne, og forventer ikke at der skal andet på en affiliateprogrammer for teleselskaberne. Skulle Apple sige jå til min ansøgning, tager jeg selvfølgelig den med, men det forventer jeg ikke de gør :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke en iPad side, men en iPod Touch side. Ifølge rygterne skulle den blive annonceret i nær fremtid, og det var derfor jeg lige så snittet til at nuppe www.ipodtouch.dk :-) Min idé er at få lavet en ordentlig spand SEO og linkbuilding inden launch af den nye iPod, og derefter høste indkomst løbende, men især i jule- og konfirmations-sæsonerne.

Hvad angår optagelse i Apple Online Stores affiliate-program, afsprang mit spørgsmål af at jeg har hørt at Apple ikke accepterer nogen der har produktnavne i deres domænenavn :-)

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Allerede nu har i hvert fald 3, et EasyInternet Tablet abonnement til iPaden, som der i øvrigt allerede er forbløffende mange af i Danmark.

Fedt - tak for info.

Den kommer da lige op på min ipad side inden længe. :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Hos TD finder du [...] Redcoon [...].

 

Undskyld jeg går FULDSTÆNDIGT off topic..... Men det virksomhedsnavn har jeg godt nok undret mig over mange gange - det er et af de mest uheldige navne, jeg længe har hørt :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger domænet billigiphone4gs.dk - hvis du skulle være interesseret :)

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

Hvad angår optagelse i Apple Online Stores affiliate-program, afsprang mit spørgsmål af at jeg har hørt at Apple ikke accepterer nogen der har produktnavne i deres domænenavn :-)

Jeg har hørt det samme, men ved faktisk ikke om det er rigtigt. Men når man kender lidt til Apple, kan der godt være noget om snakken :o) Der er jo to måder at finde ud af det på:

  • Kontakt dem (virker lidt ligegydligt nu, hvor du har købt domænet)
  • Ansøg og se hvad der sker :o)

Jeg er ikke specielt teknisk anlagt, men har overvejet om det er muligt at finde på en anden løsning, hvis man ikke får godkendt domænet. Det jeg leger med er at oprette et helt andet domæne der kan blive godkendt, og så linke til en side på det domæne, der automatisk viderestiller via affiliate linket til den endelige destinationsside. Altså (eksempel)

Kunden er på ipodtouch.dk -> Klikker på 32 GB for at købe -> linket går til altommp3.dk/ipodtouch32gbapplestore.html (affiliate godkendt domæne)-> redirecter automatisk via godkendt affiliatelink til store.apple.com/dk/ipodtouch/32gb (tænkt link) 

Håber du forstår denne meget tekniske forklaring :o)

Jeg har endnu ikke undersøgt om det er muligt, og om det er tilladt. Men det kunne være en mulighed. Ulempen er så bare, at man har to sider man skal vedligeholde.

@Robert: Det var så lidt :o)

Det ærgrer mig dog lidt at din side, er meget identisk med det jeg har i tankerne. Jeg må i tænkeboks Confused

Jeg kan se at du linker til proshop, men ikke med affiliatelink. Hvorfor smider du ikke sådan et på, når du nu linker dertil alligevel?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Play.com hos Buy.at,

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan nu købe iPads uden abonnement hos Redcoon i Danmark, jeg har i den forbindelse skrevet en lille anmeldelse her: Apple iPad 32GB.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)