Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 11 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

HA ;-D

Ja, hvordan bliver man millionær...

Man drikker en million øl, og sælger flaskerne ;-P

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

eller man sælger god malling hehe

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er god avance i maling, så det er ikke nogen dum ide. Slet ikke i de her år, hvor flere maler selv, fremfor at bruge penge på en maler. Og der behøver du ikke at risikere ret meget. Men det kræver selvfølgelig at man gør en indsats, så jeg ved ikke hvor relavant det er.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

TT tekstforfatter.Glæder mig til se din ide ført ud i livet. Viser det sig at man kan tjene penge på din ide, kopier jeg din ide og gøre den mere attraktiv ,bedre webdesign osv, så har jeg lidt af din marked!

For dælen et svar.... Jeg svarer sådan lidt på hvad der er sagt hist og her, for det er i bund og grund et indlæg der har fået mig til at grine.

Har ellers sendt dig en PM, men slet du bare den Wink

For det første, så tvivler jeg stærkt på at du kan købe meget forretning på afbetaling med en beskeden udbetaling på 100.000.

For det andet, så syntes jeg det er decideret TÅBELIGT at snakke om at kopiere andre herinde, når du spørger om hjælp.

For det tredje, nu kender jeg ikke selv det store til hverken cykler, maling, polske indkøb, bulgarske indkøb eller lignende, men jeg kunne da forestille mig at de folk der er i branchen allerede har betydelig bedre kår end dig. De har formentlig noget viden, som gør at de er foran. Ligesom f.eks. firmatrøje tryk, her har jeg da haft kontakt til nogle tidligere, så jeg ved da at der findes nogle.

For det fjerde, nu har du jo så sagt nej til MLM/NM - dit svar ligner mange her på Amino.... Og det må du jo fuldstændig selv bestemme, men selvom mange herinde advarer stærkt imod det, så ser det jo ud til at flere og flere begynder at tjene penge på det, desværre ses det også at flere og flere svenskere og nordmænd indtager Danmark, fordi danskere ikke altid kan tænke selv Wink

For det femte, så virker det heller ikke som om du giver de forskellige forslag grundige overvejelser, nogle syntes du lyder spændende og tænker over dem, andre syntes du ikke om og kassere dem, istedet for at tænke mere på hvad er der i det, hvad skal jeg gøre og hvorfor. Og selvfølgelig kan jeg, vil jeg og syntes jeg om det.

Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg må give dig et ærligt svar homie, så synes jeg at du skulle tænke lidt anderledes.
Hvis jeg var dig, ville jeg hellere fokusere på, hvad jeg synes kunne være fedt at stå op til hver dag.
Tænk på hvad der ville kunne gøre dit job til din hobby, og kæmp for at nå det mål.
Når du gerne vil være rig, er det vel for at du har en økonomisk frihed, der gør at du kan have det sjovt og nyde livet. Men hvis nu du har det sjovt og nyder livet bare ved at arbejde, behøver du jo ikke at tjene oceaner af penge for at nå det mål;)
Jeg ville tænke meget over, hvad jeg synes, at det fedeste og sjoveste job ville være, også gøre alt for at nå mit mål:)

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er dyb alvorlig. Ja jeg er her for at få hjælp, og jeg takker da folk som har hjulpet mig med nogle råd og ideer.

Meeen "lav der du kan lide og bla bla bla", sådan råd kan jeg ikke brug til noget. Så plzz hjælpe mig heller med at  fortælle hvad i synes jeg skal kaste mig over. I skal komme med forslag, så tænker jeg over forslaget for se om jeg besidder de kvalitet,penge som skal til for udføre jeres forslag i livet.

Jeg har indtilvidere modtaget 2 gode forslag

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

Jeg er dyb alvorlig. Ja jeg er her for at få hjælp, og jeg takker da folk som har hjulpet mig med nogle råd og ideer.

Meeen "lav der du kan lide og bla bla bla", sådan råd kan jeg ikke brug til noget. Så plzz hjælpe mig heller med at  fortælle hvad i synes jeg skal kaste mig over. I skal komme med forslag, så tænker jeg over forslaget for se om jeg besidder de kvalitet,penge som skal til for udføre jeres forslag i livet.

Jeg har indtilvidere modtaget 2 gode forslag

 

Jeg tror du må iøjnese at det vil blive svært at få folk herinde til at fortælle den ultimative forretningside med den store potentiale til dig. Især fordi det lidt virker som om du bare springer over hvor gærdet er lavest. Stortset alle iværksættere herinde bruger meget tid på deres forretningside - og tit forbundet med høj risiko. Så gå i tænkeboksen og find det, du har lyst til (og er god til).

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er, hvad du skal gøre:

1. Luk øjnene og drøm - DRØM! Fantasér for pokker. Brug alt fra 1 minut til 20 år til at fantasere.

2. Når du er færdig med at fantasere, åbner du øjnene, tager et stykke papir, skriver "Min drøm" som overskrift og ugenummer øverst til højre. Så skriver du ned: "Mål nummer 1: Jeg vil gerne opnå XXXX. Det vil jeg helst opnå inden år YYYY"

3. Det var så ét mål. Gentag trinnene 1+2 indtil til du brækker dig.

4. Du har nu mindst 20 drømmemål. Klø dig selv bagi og tænk seriøst: "Vil jeg virkelig det her?" for hvert punkt. Streg de punkter, som du ikke gider alligevel, over.

5. Du er nu nede på 10 mål. Klø dig selv endnu mere bagi og tænk endnu mere realistisk: "What? Det her - er det mig?"

6. Gental punkt 4+5 indtil, at du er nede på 2-3 mål.

7. Lav en handlingsplan for hvordan du opnår dine mål. Det kan være at tage et kursus, at ringe til en gammel ven, at begynde at dyrke yoga, at læse en specifik bog eller noget femte.

8. Følg din handlingsplan. HVER ENESTE UGE skal du tage et nyt stykke papir og skrive ned, hvor langt du er nået i din handlingsplan, hvad du skal gøre denne uge, hvad du forventer at opnå denne uge, og hvad du skal næste uge for at opnå dine mål.

9. Når der er gået et par år, ringer du til mig og tilbyder mig halvdelen af dine 200 millioner kr. som tak for rådet :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

Jeg er dyb alvorlig. Ja jeg er her for at få hjælp, og jeg takker da folk som har hjulpet mig med nogle råd og ideer.

Meeen "lav der du kan lide og bla bla bla", sådan råd kan jeg ikke brug til noget. Så plzz hjælpe mig heller med at  fortælle hvad i synes jeg skal kaste mig over. I skal komme med forslag, så tænker jeg over forslaget for se om jeg besidder de kvalitet,penge som skal til for udføre jeres forslag i livet.

Jeg har indtilvidere modtaget 2 gode forslag

Fint nok at du er alvorlig, syntes dog afgjort ikke du udstråler særlig høj "selvstændighed". Et du snakker om at kopiere andre (hvad er forskellen på at kopiere en der har succes uden at have tilladelsen og kopiere en hvor du har tilladelsen fra den succesfulde - Det sidste kan man kalde duplikere! det første kan du kalde tyveri Wink). To, du svarer med bla bla...i mine øjne totalt arrogant. Og tre at du ikke vil lave noget du kan lide, jamen fik nok, lyder bare som om du vil have hurtige penge.

Du beder om råd, men ingen kender dig. Du vil have ideer, men giver ikke nogen info om hvad du ønsker at opnå.

I mine øjne er et seriøst forslag, et hvor man sammen gennemgik/gennemgår det! Men det er selvfølgelig muligt på denne måde når det er ideer som folk ikke selv gider bruge krudt på.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du er da en hård nød at knække! 

Send mig en pm om dine cykelideer , og så skal jeg nok hjælpe dig i gang, som jeg osse skrev i tideligere indlæg! 

vh Jakub - Aka The Bike Man

Side 11 ud af 13 (126 indlæg)