Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 5 ud af 13 (126 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Lasse:
Til sidst står du med 100 projekter som giver en helvedes masse penge og du dør af stress

Til sidst står du med 4-5 projekter hvor du har uddelegeret opgaverne, så både du og dine medarbejder arbejder i et menneskeligt tempo, og hvor respekten for hinanden indbyrdes i firmaet skaber så god en stemning, at jeres kunder kan mærke det og vil være med på vognen.

Frygt for uddelering af opgaver bunder altid i mistillid til andre, og er den mindre iværksætters største forhindring hen imod stor succes.

Fortsat stressfrit liv til alle mand :-)

Det er helt klart, men nu virker trådstarteren ikke som en type der respektere sin medarbejdere.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Lasse:
Til sidst står du med 100 projekter som giver en helvedes masse penge og du dør af stress

Til sidst står du med 4-5 projekter hvor du har uddelegeret opgaverne, så både du og dine medarbejder arbejder i et menneskeligt tempo, og hvor respekten for hinanden indbyrdes i firmaet skaber så god en stemning, at jeres kunder kan mærke det og vil være med på vognen.

Frygt for uddelering af opgaver bunder altid i mistillid til andre, og er den mindre iværksætters største forhindring hen imod stor succes.

Fortsat stressfrit liv til alle mand :-)

Mit råd til trådstarter.. fortsæt med de brugte cykler. Der er altid en vej, og hvis der står nogle andre på vejen, så skub dem væk

 

Den sætning kan jeg godt lide.:)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
så både du og dine medarbejder arbejder i et menneskeligt tempo, og hvor respekten for hinanden indbyrdes i firmaet skaber så god en stemning, at jeres kunder kan mærke det og vil være med på vognen.

Kloge kloge ord. Og rigtige, for det smitter helt sindssygt på kunderne, at de kan mærke energien og glæden fra dem de handler med. Og det har det med at kaste en hel del mere forretning af sig

Og det er i hvert fald en ting, som webbutikkerne endnu ikke kan hamle op med :o)

(Måske er ideen til trådstarter, at finde ud af hvordan man for det ud i en webshop?)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan få det ud i en webshop ved at lave en hyggelig blog, hvor både ejer og medarbejdere skriver og via sociale medier. Og endnu bedre via videoer. Videoer er vejen frem nu

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Når bibliotekerne smed bøger ud, fiskede jeg dem op og solgte dem.

Den moderne version af den hedder vist:

  • Køb de gode bøger, når bibliotekerne sælger ud (de droppede det med at smide dem ud). Typisk kan de købes for 20 kr
  • Sælg dem på QXL for 40-100 kr
  • Gentag

Kræver selvfølgelig et minimum af talent, når man skal betale for varerne, men nogen tjener sikkert en god skilling på det. Man kan evt. udvidede ved at gennemgå hylderne hos de lokale velgørende genbrugsbutikker, der ofte sælger bøger for 10 kr, næsten uanset hvad det er.

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

Jeg er træt af fast arbejde...ingen penge!

Nu vil jeg lave noget hvor man tjener penge.

Så giv mig en ide..

 

Du finder noget der koster 1 krone, som du kan sælge for 2 kroner, og som alle kinesere har brug for. Derefter justerer du konceptet og ekspanderer til det indiske marked.

mvh

Jan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er lidt svært at kopier hinanden da jeg var lidt yngre , for 10 år siden stillet jeg op til en del gade løb , for det var jeg god til og nogle gange var man den bedst især i de småbyerne og der er tit op til 5000 kr. , i præmie penge , jeg drømte om at blive verdens mester så trænet en del , med blev det ej , med at stille op i løbene gik hurtigt , det var kun træning der var hård , så vis du er i god form så er der penge i sport .

Med sats på det du er bedst til og du bliver rig og giv ikke op dette er selvfølgelige ingen ekstrem let vej , med den positive energi kilde , kan du blive rig på et tidspunkt , for tænk du er bedste og du er en sikker vinder , for hvilken sus det giver at sejre , det er bare for vildt., hvor er man bare vild lykkelig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Man kan få det ud i en webshop ved at lave en hyggelig blog, hvor både ejer og medarbejdere skriver og via sociale medier. Og endnu bedre via videoer. Videoer er vejen frem nu

Ok. Jeg burde have skrevet danske webbutikker, for der er en del amerikanske der er supergode til lige præcis den diciplin. Og du har fuldstændig ret igen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen amerikanerne kan bare det der med service, bare se forskellen på når du handler hos Mcdonalds og hos et dansk pizzaria. Servicen er forskellen.

Jeg vælger selv butikker fra som ikke giver mig god service. Det er fucking alt hvad du skal gøre, jeg forstår ikke det kan være så svært for danskerne ? Nogen der har et svar ?

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror forskellen bl.a. ligger i afhængigheden af arbejdet. I danmark er det jo nærmest en byrde at have et arbejde, og der er rigtig mange medarbejdere, hvor man ikke er i tvivl om at de kun har det arbejde, fordi der ikke lige var så meget andet at lave, og for nogles vedkommende, fordi de er blevet tvunget ud i et arbejde af det uretfædige system vi har.

Jeg har mange skrækkelige eksempler på butikker, der burde kigge deres service igennem. Jeg plejer bare at vende mig at gå, når det bliver for meget, eller svarene man får bliver for dumme. Det gider jeg ikke at spilde min tid på, og det er sjældent at der ikke er en tilsvarende bútik i nærheden, hvor måde det faglige og serviceniveauet er bedre,og hvor de gerne vil have mig til at bruge mine penge.

Amerikanerne er noget mere afhængige af deres arbejde, og så er de altså bare bedre til at finde ud af hvordan de får flest mulige penge ud af kunderne. Bare tag danske McDonalds som et eksempel. Du slipper aldrig for spørgsmål, der i lang de fleste tilfælde resulterer i, at de tjener  5 - 10 kr. mere pr. menu, og det bliver til rigtig mange penge på et år. Det er hel sikkert ikke en dansker der på fundet på det :o)

 

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 5 ud af 13 (126 indlæg)