Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeordsoptimering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg er den heldige ejer af en shop som netop er kommet over på en ny shop (golden planet) umiddelbart synes jeg den er god, med masser af muligheder, som jeg først skal til at opdage.

 

Hver produkt kan have søgeord og iflg. udbyderen vil det hjælpe med optimeringen på bla google - er der nogen der har efaringer hermed ? jeg synes jo der er et meget stort arbejde at sætte ord på hver produkt !

 

For at ligge godt på google (venstre side) havd er bedst - at købe sig til bedste plads for 1800 -3000 kr i måneden eller blot skifte tekster ofte eller hvad skal man gøre ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
> Hver produkt kan have søgeord og iflg. udbyderen vil det hjælpe med optimeringen på bla google

At du indtaster nogle søgeord i dit CMS har ingen betydning for optimering. Det afgørende er hvordan disse ord bruges. Hvis de blot tilføjes META-keywords er det stort set uden betydning, og hvis disse ord ikke optræder i den synlige tekst på siden kan det faktisk virke lige omvendt.

> For at ligge godt på google (venstre side) havd er bedst - at købe sig til bedste plads for 1800 -3000 kr i måneden eller blot skifte tekster ofte eller hvad skal man gøre ?

Man kan IKKE købe sig til en top-placering i de almindelige (organiske) resultater. Hvis der er nogle der vil sælge dig det, skal du løbe skrigende bort - det er det rene bedrageri! Søgemaskineoptimering minder på mange måder om PR (Public Relations) - det handler om at påvirke den måde et medie (i dette tilfælde søgemaskiner) udvælger og proritere informationer. Det er ikke en "knap man trykker på", men summen af en helvedes masse faktorer: Tekster, links, kvallitet og popularitet - og ikke mindst den måde det hele kodes og leveres på.

Her på Amino kan du finde en masse gode råd om de enkelte dele, og ellers er det bare at tage det fra en ende af og så spørge løs.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)