Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af mikkelsenmedia

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage fra ferie..

Så lad os se lidt på mikkelsenmedia..

Jeg arbejdet en periode meget med mikkelsenmedia. Men besluttet så at skiftet over til andre begrund af priser. Personligt synes jeg deres system virker fint, har ikke haft problemer eller lign, dog var deres interface ikke den bedste i verden men virket da :)

Jeg kan dog se de har opdateret deres system en del efter.

Jeg har ikke haft problemer med udbetalinger eller lign så jeg kan ikke sige som meget om dem.. det virker som et stabilt netværk de har masser af kampagner og betaler til tiden :)..

 

Hvad er din vudering af mikkelsenmedia?

Hvad synes du om mikkelsenmedia..

  • Det er et super netværk (8,7%)
  • Det er et godt netværk (21,7%)
  • Det er et normalt netværk (30,4%)
  • Det er et dårligt netværk (4,3%)
  • Det er et elendigt netværk (34,8%)
  • Totalt antal stemmer: 23

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint netværk der udbetaler til tiden :-)

Lidt skod man ikke kan se salg for alle domæner, men skal gøre det enkeltvis.

God kundekontakt både tlf og mail/msn

 

mikkel

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fint tilfreds med MikkelsenMedia, jeg har altid fået min udbetaling til tiden, samt de giver en god service over både msn, mail og telefon.

De har masser af kampagner at benytte, og det er nemt at sortere efter om man kun vil have kampagner som er tilladt på Facebook og SEM.

Af negative ting, har jeg ligesom Mikkel at statistikken er lidt besværlig at få overblikket over, da man skal sidde og kigge på det enkelte domæne

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt Mikkelsenmedia en smule før i tiden og har svaret et normal netværk,

Har en gang haft problemer med betaling, men en email to min kontakt og det var løst forholdsvis hurtigt. Mht systemet så er det ikke det bedste efter min smag, et er måden hvorpå man kan kan se salg for alle siden, da jeg havde solgt en side kunne jeg ikke slette den i deres system - De har dog nævnt at det er noget de er ved at rette.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)