Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til virksomhed, hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fundet et produkt som jeg er meget interesseret i. Derfor ønsker jeg at høre om muligheden for at få agenturet eller distribution af dette produkt i Danmark.

Jeg har fundet frem til hvem jeg skal skrive en mail til, men så kommer mit "problem"..

Hvad skal jeg skrive i min henvendelse for at fange deres opmærksomhed for mig?

Nogle erfaringen fra jer aminoer?

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

du må forklarer lidt mere før vi kan hjælpe dig :)

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det bedst :) Men den mail jeg skriver til dem skulle jo gerne fange så de bliver interesseret i mig. Så kunne være nogle af jer har gode idéer til hvad det brev skulle indeholde. De skulle gerne se mig som seriøs og gerne ville arbejde videre med mig.

Håber det gav lidt mere mening? :)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville personligt vælge at tage kontakt via telefonen, også selvom kommunikationen skulle foregå på engelsk.

Når du får fat i den rette mand, så er det bare om at være 100% ærlig og ikke mindst 100% dig selv.

Forklar helt enkelt lidt om hvem du er og hvorfor du har kontaktet dem, uden alt for mange "udenomshistorier".

Ovenstående fremgangsmåde vil uden tvivl give det bedste resultat og samtidig gøre at du starter jeres samarbejde op med en mere personlig relation, i forhold til email, hvilket senere kan give dig div. fordele.

Håber du kan bruge mit råd.

Mvh

Lars Hyldegård

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville virkelig hjælpe meget hvis du fortalte os hvad det var for et produkt det handler om eller noget der minder om det. men jeg vil da komme med mit bud på hvordan. 

hvis du kommer som ene mand uden at ha et firma, uden at ha penge på kontoen, og uden en ide om hvordan du skal sælge deres produkt, så skal du slet ikke kontakte dem, det ville være spil af deres og din tid. og de ville nok ikke ta dig seriøst.

så kom i gang med at få et cvr nr hvis du ikke har et, og så må du jo fortælle dem om dine ideer og fortælle om din økonomi og så se hvad der sker. Jeg ved fra mig selv at det næsten er umuligt at komme i kontakt med nogle firmaer uden et cvr nr. Nå håber du kunne bruge dette til noget 

Held og lykke

Hilsen

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg tog, naturligvis, for givet i mit svar at han allerede drev en virksomhed med CvrNr.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du kan evt skrive en forklaring af dit produkt, og fortælle hvad det kan bruges tiil, og hvorfor det er interessant. Det er mit forslag. hilsen Joachim

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt via mail lyder ikke professionalt i mine øjne. Jeg synes du skal skriv  et brev, og ringe efterfølgende for giv et godt indtryk af dig.

Problemer med mail kan være at de ind imellem havner i spam(uønsket) mappen af sig selv.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de forløbige svar.

Det er et læskedriks produkt jeg har fået øjene op for. Men har ikke noget tlf.nr kun en mail adr.

Skal siges jeg har ikke noget cvr nr. men tror jeg har kontakt til et holding selskab jeg nok kan brug som indgangsvinkel.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke det bliver nemt uden et CVR nr, men det må tiden jo så vise.

inden du kontakter dem, så må du jo sætte dig ind i firmaet og deres værdier, og så må du jo tænke over hvad du evt kan tilføje deres produkt og hvordan du ville brande det i dk. 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)