Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm venligst min webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Álle I dejlige AMINO''er

 

Vi er et folk med drømme, initiativ og dynamik.

 

Har tid og lyst, så bedøm min webshop www.Legeklods.dk

 

Alle input er MEGET velkomne.

 

Vi har haft en del besøgende, men ikke mange køberer. Måske har I svaret!

 

MVH

GURU

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Guru

 

Følgende er velment, men måske hård kritik. I har tydeligvis lagt meget arbejde i shoppen, så se dette som en god platform til at komme videre. Hvis i læser Martin Thorborgs E-pusher vil i kunne læse at det er de sidste 10-20 procents indsats der gør den helt store forskel.

Du bør være opmærksomme på det faktum at de fleste børn er meget opmærksomme på mærkevarer. Hvis de skriver Barbie dukke på ønskesedlen, bliver de kede af det hvis de får en Daisy dukke - "case closed". Dette er et problem for jer fordi i har meget få mærkevarer (hvis nogen) på shoppen. I har måske varer der ligner det folk vil have, men alligevel ikke er det samme.

Herudover er jeres billeder for små og for utydelige. Billeder sælger meget mer end i forestiller jer.

Tag evt et kig på www.eurotoys.dk og se hvorledes de har gjort det. I mine øjne et skoleeksempel på en online legetøgsbutik. Bratz dukker? : Klik på Legetøj og spil. Find Bratz i oversigten under Mærker, du kan nu vælge mellem dukkerne.

Mvh Jesper

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
 - Jeg købte selv en gave til min datter på nettet - hos en af dine konkurrenter, http://www.klodsmajor.dk/



Og hvorfor valgte jeg så denne shop? tjoe, for det første fandt jeg den via Goggle (eller måske var det en Adword-reklame). Dernæst gav designet indtryk af en seriøs butik: flotte billeder, god layout, flot grafik - og  iøvrigt også anderledes og spændende produkter, selvom jeg blot skulle ha' et specifikt  LEGO DUPLO prinsesseslot.......



Så altså: Måske skal du kigge lidt på udseendet af din webshop?! OG som der står ovenfor: Nogle lækre/gode billeder...........



Held & Lykke med forretningen...........



NB: Hvor mange besøger din forretning? OG er det "rigtige mennesker", eller måske bare søgerobotter??



Martin
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dine fotos er suks :-)   Du mangler at bestemme dig for en samme størrelse billede på alle dine produkter    de små vises i 133 x 166 pixel -ikke for små, skal lige være at man kan se hvad det er uden at åbne for det storer. De stor er er så  400 x 500 pixel  hvergang.  Man kan altid udfylde sådan et billede hvis man vil.



 



farve på shoppen, syndes jeg er kedlige men går måske, men dine logos og tekster er udtydlige = virker ikke pænt

 

 

brug hvid baggrund om dine produkt fotos



Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg siger pænt tak for jeres gode kritik, den er på sin plads.

 

Vi har haft MEGET travlt op til Jul, så JA, billederne blev ikke lige det vi have i tankerne, ris til egen r.., det har tydeligtvis givet færre kunder. Vi ville bare igang.

 

I morgen kaster jeg mig over billederne og det bragt i orden.

 

De mærkevarer vi har, bliver også fremhævet, men en af idéerne bag denne shop, er netop, at vi har anderledes legetøj end BR , toys''r''us mv. Havde vi det samme, var der ingen grund til at starte op.

 

Tak for jeres tid, den vigtigste ressource i vores liv!

 

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber i kan bruge mit input også. Jeg falder over følgende punkter, som skulle være anderledes, hvis det var mig der bestemte.

- At man skal scrolle vandret på forsiden... det duer bare ikke i min verden.
- Forsiden er TOTALT forvirrende. I mister mig allerede der. Hvorfor skal der være en tegning øverst? I bruger i det hele taget den bedste udstillingsplads på en tegning, nogle dankort-ikoner og en tekst om børne-cancer-fonden. Det er flot at I støtter en god sag, men det er vigtigere at sælge noget... for ellers er der jo ingen støtte alligevel! :-)
- Billedematerialet skal være MEGET bedre. Bedre kvalitet og bedre størrelser. I har f.eks. en batman mobil-telefon, hvor billedet er 30x27. Kan man ikke bruge til noget som helst. Billederne skal være samme størrelse. Det giver bedre overblik.
- Man skal kunne finde de MÆRKER man søger. Som Jesper skriver... så er børn også fokuseret på mærker, og legetøjet skal være den rigtige slags.
- Jeres "topbanner" skal være bedre. Det ser altså lidt amatør-agtigt ud. Undskyld mig.

Jeg ved det er hård kritik, men håber i kan bruge det konstruktivt. I ville aldrig få mig videre end forsiden.





www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
... lige en anden ting. Er det ikke LEGO, der passer RIGTIG godt på deres varemærke. Kan måske give problemer at butikken hedder legoklods?

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan

 

Vi hedder Legeklods, næ det andet vil man ikke slippe levende fra.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
YES Allan

 

Dit input er absolut brugbart.

Du har 100% ret.

 

Jeg er god til mange ting ang. import mv., valgte derfor en webshop, for at have en god hjælp...men jeg skal nok komme efter det, min fighterånd kan fylde mere end ét univers.

 

 

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld! Det var mig der læste forkert ang. navnet... lego/lege-klods.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)