Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket Webhotel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske kender i programmet BlueVoda det er et hjemmeside program hvor man kan lave hjemmeside uden at kunne kodning.( Link http://www.bluevoda.com/ )

Nå men spørgsmålet er Om hvilken webhotel sted jeg ska købe fra . Jeg havde tænk på http://www.one.com , men ved ikke om det virker osv.

Så ville høre om i havde nogle forslag
--
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige flyttet min ehjemmesider over til Surftown efter problemer med mit forrige webhotel. Jeg er yderst tilfreds med alle de konfigurationer man kan foretage via deres adm modul, og priserne er fornuftige.

(lyder som en salgstale, men jeg har altså ingen forbindelse til dem, blot oprigtigt tilfreds). Det lykkedes mig at hyle deres support lidt ud af den, men fandt en brugbar løsning.

 

/Jesper

Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har benyttet mig af www.unoeuro.dk lige siden jeg startede med at lave websites.
Jeg har været fuldt ud tilfreds, både med pris og support.

Kan anbefales :)

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Min mand og jeg bruger surftown. Vi er godt tilfreds.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har hhv. privat og erhvervsmæssigt brugt one.com i nu en del år. Det har fungeret fuldt ud til vores forbrug, og vi har været godt tilfredse. Ingen større nedbrud eller andre forstyrrende elementer. Og så er prisen til at betale.
Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg vil anbefale "Wannafind", du kan se mere på www.wannafind.dk, eller ringe til dem på 70 23 55 66, eller info@wannafind.dk

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt og firmamæssigt holder jeg mig langt fra de billige webhoteller.
Jeg vil gerne betale for et sted hvor jeg har gratis telefonsupport og kan stille krav til dem.
wannafind.dk er et godt bud herpå.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Wannafind har for os fungeret upåklageligt, både oppetidsmæssigt og supportmæssigt.

Til andre mindre projekter har vi brugt Cliche.dk, som også har telefonsupport. Det er væsentligt billigere så der kan selvf. ikke stilles samme krav, men det fungerer faktisk ganske udemærket.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)