Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej


Hva er jeres ærlige mening om min nye site. Det er en portalside til de folk der søger om at tjene penge på nettet. Det er ikke for at i skal trykke på noget, skal bare have jeres mening om design, tekst, hvad mangler jeg osv.

www.makemoneynewsletter.net

Venter
på mit Adsense ID, derfor adsense ikke virker endnu på siden og tag jer ikke af stavefejl

 


Mvh JP

Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. Nydelig idé til en side. Men for pokker et langt domæne navn du har dig der.

Nå til siden:
Første gangs indtrykket må jeg indrømme ikke er så godt som jeg havde troet. Det handler jo om penge det her, så hvorfor ikke have et fedt billede af nogle kontanter så man ved hvad det handler om. Desuden syntes jeg den lyserøde baggrund er upassende til sidens indhold.

Så syntes jeg også du skal kigge på din margin. Der er et kæmpe stort mellemrum mellem dit top banner og ned til selve indholdet. Du har også et stort mellemrum ude til højre i det hvide. i Bunden har du også et stort hvidt mellemrum. Hvis du vil have dette mellemrum burde du kører helt i gennem og have det i alle sider, dvs i venstre side også.

Derefter syntes jeg du skal holde dig til én skrifttype og ikke forskellige. Syntes både jeg spotter noget times new roman i menu''en og en verdana i midten.

Håber ikke jeg har været for hård :) Men det var lige min mening om designet.

Nu ved jeg godt denne side er fusk; men tjek evt. http://www.forbrugerpenge.dk/ og se deres design. Det er faktisk meget godt af sådan en side at være, der kan du hente lidt inspiration.

PS: Jeg er træt, så bær over med stavefejl.
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for responsen! altid godt med lidt kriti, det kan man bruge til noget...

Vil lige gennemgå siden, det kan sgu godt være du har ret

 

Mvh JP

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :
og tag jer ikke af stavefejl



 

Jeg tror ikke helt på din idé da der vist findes sådan cirka en milliard websites som din "bliv rig i en fart". Men fint nok...

 

Egentlig ville jeg blot sige, at du ikke må ikke må undervurdere stavefejl. Den mindste og umiddelbart ret ubetydelige stavefejl vil over for den kritiske læser/modtager give et signal af ligegyldighed. Det kan måske være den lille ting der overbeviser kunden om ikke at købe hos dig, men klikke sig videre til næste website. Læs evt. Martin Thorborgs E-Pusher for at se hvor lidt der skal til, før en kunde smutter fra dit site uden at have købt noget...!

 

Nu lever jeg bl.a. af korrekturlæsning på hjemmesider og selv på store virksomheders hjemmesider finder jeg graverende stavefejl - OG DET MÅ BARE IKKE SKE hvis man vil drive en seriøs hjemmeside.

 

 

Med venlig hilsen

 

René

Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Bare af ren nysgerrighed, har du selv tjent penge på internettet uden at rører en finger?
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
hvem siger "uden at rører en finger"? Nå men ja. ved hjælp af adwords og affiliate marketing. ikke noget vildt men et okay overskud.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)