Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vand på flaske bliver den nye slagmark!!!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er traileren til en mega spændende film om en virkelighed, som de færreste nok kender til...

WOW siger jeg bare!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme, at jeg stadig jævnligt undrer mig over flaskevandsmarkedet. Jeg kan tælle på en hånd de gange, jeg har valgt at betale 2-3 kr for en discount flaske med et indhold til en værdi af ca. 5 øre, inkl. afgifter. Det er da en fantastisk forretning at kunne tage for fem øre produkt, fylde det på en flaske, sætte etiket på og så kunne sælge det for 2-20 kr.

Jeg forstår det bare overhovedet ikke, at det kan lade sig gøre :) Jeg har endda stået og solgt flaskevand til 8 kr, hvor kunderne i stedet kvit og frit kunne få sig et glas vand helt gratis. Alligevel blev der solgt flere flasker end der blev fyldt vandglas...

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en syg verden vi lever i og jeg har endda arbejdet på en vandfabrik Embarrassed

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob:

Jeg må indrømme, at jeg stadig jævnligt undrer mig over flaskevandsmarkedet. Jeg kan tælle på en hånd de gange, jeg har valgt at betale 2-3 kr for en discount flaske med et indhold til en værdi af ca. 5 øre, inkl. afgifter. Det er da en fantastisk forretning at kunne tage for fem øre produkt, fylde det på en flaske, sætte etiket på og så kunne sælge det for 2-20 kr.

Jeg forstår det bare overhovedet ikke, at det kan lade sig gøre :) Jeg har endda stået og solgt flaskevand til 8 kr, hvor kunderne i stedet kvit og frit kunne få sig et glas vand helt gratis. Alligevel blev der solgt flere flasker end der blev fyldt vandglas...

Det er vildt... Og flaskerne er usunde, og konserkvenserne for naturen, områder mm. er virkelig ufattelige...

Vand på flaske er vandhane vand med en etikket på, og med større sundhedsrisiko :S

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Lad være at købe vand på flaske! Fatter ikke de folk der slæber litervis med sig hjem fra supermarket. Forbyd lortet. Der findes en Australsk by som simpelthen har forbudt salg af vand på flaske. Godt gået :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal prøve at forklare kort om forvirringen på flaskevandsmarkedet.

Forbrugerne ved ikke at der er forskel på vand på flaske og at de er delt ind i primært 3 kategorier.

1. kildevand på flaske (god værdi)

2. mineralvand på flaske (mindre god værdi)

3 almindelig vand på flaske (værdi af vand plus emballage)

Problemet er at 99% af forbrugerne ikke er oplyste omkring forskellene og derved prisforskellen. Ergo er de villige til at købe nr.3 til nr.1 pris. Det er meget lukrativt at "narre" forbrugerne fordi de aldrig finder ud af det når det drejer sig om de mindre brands.

Så hvis i vil operere på dette marked vil jeg anbefale at i oplyser NETOP at jeres vand er enten mineral eller kildevand, og slå på kvaliteten. Profitten er mindre men ærligheden og sundheden i top :) Måske notet en sponsor ville være interesseret i ?

Med Venlig hilsen

Henrik Sejrbo

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Problemstillingen i indlægget/ videoen er vel ikke forbrugernes manglende viden om vandets oprindelse?

Jeg ser mere retten til vandet og transporten, emballagen/ affaldet og den manglende viden om de stoffer, som frigives fra emballagen - som problemet.

Og dermed er dit indlæg bestemt oplysende - men lidt skævt.

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jorden klarer sig gennem alt det er en ting der er helt sikkert. Om vi som mennesker gør tvivler jeg meget på. Tror ikke vi holder 1000 år mere på den her planet. 

Mennesket Vs. Jorden Helt sikkert jeg holder med jorden :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Sejrbo:

Forbrugerne ved ikke at der er forskel på vand på flaske og at de er delt ind i primært 3 kategorier.

1. kildevand på flaske (god værdi)

2. mineralvand på flaske (mindre god værdi)

3 almindelig vand på flaske (værdi af vand plus emballage)

Kildevand er almindeligt vand på flaske, da det er forbudt at opsamle overfladevand og hælde det på flasker. I øvrigt er forbrugerne fløjtende lige glade. Man køber vand på flaske fordi det føles rent, ikke fordi det er det, og for mange, fordi de har lært det sydpå, hvor vandet er mindre rent end herhjemme.

I øvrigt har man de sidste 25 år med jævne mellemrum hørt "nu bliver flaskevand det helt store."

Mvh Maria

 

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Sejrbo:

Jeg skal prøve at forklare kort om forvirringen på flaskevandsmarkedet.

Forbrugerne ved ikke at der er forskel på vand på flaske og at de er delt ind i primært 3 kategorier.

Problemet er ik, om vandet er det ene eller det andet... Problemet filmen fokusere på, er de katastrofale følger vand på flasker har for naturen og de områder, som brødføder industrien med vandet...

De tømmer undergrunden, og lader områder fuldstændig dø ud... Dertil kommer det enorme problem med plastikflasken, som forurene vildt.
Og så er vand på flaske bare ik sundt, om det er den ene eller anden type vand... Vand + Plastik = en meget dårlig cocktail!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)