Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyhedsbrev om bayersk øl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop sendt et af mine første seriøse nyhedsbreve ud, og der kommer flere i fremtiden.

Her er et link til det: http://eepurl.com/RWUH - Synes I, jeg skal fortsætte i samme stil mht. layout/struktur?

Mvh. Marcus

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes det overskueligt og lige til at gå til. Men også meget tekst-tungt, og kunne måske også godt savne lidt flere billeder. Personligt er jeg ikke særlig vild med fonten, men på det område vil du nok kunne finde en million forskellige meninger om det. Men på en skærm er fonte uden fødder nemmere at læse (modsat når noget skal trykkes).

Er sikker på at din nyhedsmail, vil blive taget godt imod :-)

Venligst
Kristine Pedersen

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Henglein:

Hej,

Jeg har netop sendt et af mine første seriøse nyhedsbreve ud, og der kommer flere i fremtiden.

Her er et link til det: http://eepurl.com/RWUH - Synes I, jeg skal fortsætte i samme stil mht. layout/struktur?

Mvh. Marcus

Hej Marcus!

Dejligt at der er nogen som vil vise sine nyhedsbrev her på siden, og få kommentar på det også..

 

Jeg vil prøve og give min mening til dit nyhedsbrev.

Jeg syntes personligt, at der er meget skrift på siden, og jeg tror også din mening med nyhedsbrevet er at sælge flere vare - men det er også en cool med at give mere info til kunden - men så skal det være info, om noget som interessere kunden!! Du fortæller hvad der sker i dit firma, og er også meget godt - men det giver ikke kunden noget værdi.

Det første man ser, er Nyhedsbrev og så et nummer - behøver folk at vide hvilken nummer nyhedsbrev du har sendt ud? 

Overskriften under der igen, er meget godt, 1000 vis af nye øl - det fanger mig.

Hvornår du for øl hjem er også en ok oplysning, men hvorfor oplyse om det? og hvorfor fortælle folk at du er udsolgt af alt, frem til søndag 29 aug. ? så for du ikke nogen solgte vare der i mellem tiden, fordi du fortæller jo at der ingen vare er på lager.

Jeg kan gode lide du giver dine kunder besked på nye vare som er kommet ind, og fortæller lidt om oktoberfest, og de også kan købe nogle af de øl hos dig ;)

- Jeg sad og overvejet lidt forskellig fremgangs måder... men måske man skulle lave 3-6 øl på sit nyhedsbrev og fortælle om det, hvad de smagte af, hvor de kom fra osv. og jeg tror måske folk vil blive mere interesseret i det. Ja bare en tanke... 

Som du f.eks skriver på din hjemmesider her: 

---------------------------------------------------------

Andechser Hell | En klassisk landsbyøl,

Med en ren maltsmag,  der kun er blidt humlet,  er Andechser Hell en forfriskende og lækker oplevelse. Ved en alkoholprocent på 4, 8% og en stammwürze på 11, 5%,  er der tale om en klassisk,  bayersk landsbyøl.

--------------------------------------------

Og så kunne man fortælle hvad den passer til at madretter, eller hvad ved jeg!!! bare ideer og forsalg som kommer op...

 

ja tror hvis det var det for mig!!!

Jeg sad lige og leget lidt med hvordan et nyhedsbrev kunne se ud, hvis jeg skulle vælge og sende det ud fra din hjemmeside, med dine farver og tekster...

Så jeg leget lidt med det og du kan se den her, jeg har gemt den i en PDF fil, som du kan kigge på hvis du har lyst.

0572.Nyhedsbrev ØL.pdf

Husk der er ingen fejl eller mangler, bare forskellig måder at gøre det på.
Mine forslag er ikke sikkert de er rigtigt eller forkert.

Men håber du kan bruge det til noget.

Og du er velkommen til at skrive til mig hvis jeg skal hjælpe dig. 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Frederikssund
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kristine Pedersen: Mange tak for svaret. Jeg kan i bakspejlet sagtens se ideen med flere billeder, og det er en interessant pointe, du fremhæver, mht. fonten. Det vil jeg helt klart kigge på det i mit næste nyhedsbrev.

@Martin Leinstein: Tusind tak for dit lange og meget udførlige svar! :-) 

Jeg kan sagtens følge din ide om at fokusere på værdien for kunden. I det konkrete eksempel, og det kan du selvfølgelig ikke vide, er nyheden om nye øl nok det mest værdifulde, jeg kan tilbyde dem, og det der bliver spurgt allermest om. 

Pinligt som det er, så HAR jeg faktisk totalt udsolgt indtil d. 29. august, så jeg ville uanset hvad ikke få solgt nogle varer :-) Jeg er dybt imponeret og meget taknemmelig over din gennemgang af et forslag til et nyt nyhedsbrev, og jeg er meget, meget enig, og jeg glæder mig at lave det næste nyhedsbrev og se forskellen.

 

Hvis I er interesserede, så er tallene for nyhedsbrevet efter 24 timer:

39% af modtagerne åbnede nyhedsbrevet

26,8% af modtagerne klikkede på et eller flere links (klikkene er spredt nogenlunde på alle links, men "Oktoberfest"-linket i bunden fik faktisk 22,7% af klikkene)

Der faldt 4 ordrer efter nyhedsbrevet var sendt, og det er en del for lille mig, og mon ikke der kommer flere efterhånden!

Overskriften var forresten: Masser af nye øl - fra Augustiner, Andechser, Tegernsee m.fl | Bavarian Imports' 6. nyhedsbrev. Det blev sendt i går, fredag, kl. 12. Jeg havde foretrukket en anden ugedag, men jeg ville ikke vente til næste uge.

Men jeg lader den samle data de næste par måneder, og når jeg sender det næste nyhedsbrev, vil jeg prøve at gøre det mere levende og mere flere billeder, som I begge to foreslog, så kan jeg evt. også linke til det her med de samme, lidt mere udførelige, tal, hvis I er interesseret i at se forskellen mellem et nyhedsbrev med fokus på tekst ift. billeder?

 

Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus,

Du skal være opmærksom på størrelsen af de billeder du uploader i jeres nyhedsbrev - hvis du tager billedet i højre kolonne fylder det væsentlig mere end dine kunder nok har lyst til at modtage.

Vh
Henrik 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)