Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SmykkeMester.dk launch, feedback velkommen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg bare nysgerig, men  hvordan kan du se den bagvedliggende kode til webshoppen?

Jeg kan på den anden side se at de html-sider der bliver leveret til brugeren overhovedet ikke lever op til w3c's retningslinier. Det ligner en blanding af noget gammelt HTML4 med et forsøg på nogle XHTML tags inde imellem.

Men jo, jeg når nogenlunde samme konklusion at den vist html kode kan og bør opdateres væsentligt.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Din webshop virker meget kold, når man klikker sig ind. Hvid, grå og sort virker typisk væsentligt mere eksklusivt end andre farver, men pas på, at det ikke tager overhånd.

Hvis man ser bort fra de lidt "kyniske farver", så synes jeg, at selve navigationen fungerer yderste smertefrit og du har skrevet korte og præcise beskrivelser til samtlige varer Yes

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Tak for dit indlæg

1. Kommer med når det helt rigtige dukker op.
2. Siden er meget bevis designet i neutrale farver, men vil da med tiden teste om noget mere farve kan højne salget.
3. Igen, noget jeg vil teste for konverteringer.
4. Gode test emner.
5. Koden kan jeg ikke gøre det vilde ved, det er det samme shop system som ca. 1/3 af danske webshops, og ikke mindst det samme som hr. Rosenstand, så helt galt kan det vel ikke være? Men jeg er fuldt opmærksom på at jeg kommer til at skulle have mere fokus på SEO, når jeg kommer længere en af etableringslisten.

Med venlig hilsen
Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for din kritik.

Med hensyn til farver, så tror jeg en del af den kolde oplevelse flere af kommentarene går på, måske kan ophæves ved ikke at have sølv produkter uden særlig meget farve på forsiden, prøv at forstil dig et guld smykke med nogle kraftige farver på. Glæder mig faktisk lidt til at prøve det.... ;)

Med venlig hilsen
Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Vedr pkt. 5)  Jo, hvis det er tilfældet at 1/3 webshops benytter dette system så står det slemt til! Her er hvorfor jeg mener det er dårlig webdesign (det bliver lidt teknisk:-)):

Siden er opbygget af tabeller i tabeller, hvilket er et stort no-go. Tabeller skal udelukkende bruges til at vise struktureret data - ikke til sideopbygning. Brug div-tags til sideopbygning og css til at positionere dine elementer.

F.eks din venstre menu er lavet af tabeller hvilket er helt hen i skoven. I stedet burde man (korrekt) ha' benyttet en simpel liste (ul tag), hvilket ville ha' 2 store fordele:

  1. Du sparer kode ifh. til tabeller
  2. Menu'en bliver mere læse-venlig for søgemaskiner

Jeg ved ikke om jeg står alene med min holding (håber jeg ikke!), men jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad andre web-kyndige Amino burgere synes.

Det var alt herfra!

 

 

 

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)