Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg nogen til at bide på min idé.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad du synes er vel ikke så vigtigt. Jeg er stødt på det koncept i løbet af december måned, så det eksistere - plus mange almindelige butikker opretter en kategori kaldet adventsgaver/kalendergaver i november/december. Eftersom du ikke er stødt på dem, har de nok ikke markedsført sig godt nok.
Det er ikke for at tage modet fra dig. Hvis du har en genial plan til markedsføringen, kan det sikkert blive en succes. Det er markedsføringen og markedsføringsbudgettet, der kommer til at afgøre det.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal du jo ikke give op bare fordi der er nogen andre der laver pakkekalendere, men du skal være noget grundigere i dit forarbejde.

 


Dato: 28-12-2006 22:58:41 Forfatter:Gudi

Jeg har brug for at få lavet en top pro hjemmeside, og jeg nægter at betale men er villig til at give f.eks. 30 % af fremtidig reklameindtjening hjemmesiden vil indbringe.

 


Det virker lidt besynderligt: at du vil have en programmør til at arbejde 30% af reklameindtjningen, når det viser sig at være en shop hvor man af gode grunde sjældent har reklamer for andre og hvor indtjeningen formodentlig kommer fra salget.

 

 

 

Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden at tage stilling til om det er en god ide eller ej, så var det måske en ide at leje sig ind på en eksisterende shop-løsning? Der er en række løsninger som ikke kræver nogle tekniske evner og som sikkert vil passe fint til dit behov.

 

Jeg tvivler på at det kan betale sig at udvikle en ny løsning.... og så kan du jo også beholde hele fortjenesten ;-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)