Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksusvilla i Thailand

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæft en fed villa...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig, fed villa....meeen prisen er heller ikke for hvem som helst, når man tænker på at det er et "sommerhus"  Stick out tongue og man skal indregne rejse frem og tilbage et par gange om året.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

JA, men vil man have hus i Thailand er det sku svært at undgå rejsen Smile

For en luksusvilla med alt i indbo, forbrug, egen pool, fri bil , rengøring mv. , er det for langt de fleste en rigtig billig løsning.

Mange der køber egen villa, glemmer tit de øvrige omkostninger - og al den tid den står tom...

Men - sure, et sommerhus på falster er da nok billigere Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor på solkysten i Spanien og har boet her i snart 3 år og kan nu sagtens finde noget der er billigere og i samme luksusklasse hernede også inclusive møbler, møbler, egen pool etc. etc. Wink ...og så er det meget billigere at rejse herned fra DK

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du links til lignende andelsprojekter i Spanien, hvor du kan købe ugevis ?

Kunne være meget sjovt at sammenligne.

Ellers er der jo mange fordele / ulemper ved begge steder , og hvis man har forelsket sig i et område, køber du jo ikke bare bolig et andet sted

Generelt kan man vel sige at flyrejser er langt billigere i Europa, mens leveomkostningerne er langt billigere i Thailand.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke lige et link jeg kan kaste ud Smile men ved de findes hernede.

Men du har da helt ret, det kommer jo an på hvilket område man gerne vil til, sådan er vi heldigvis forskellige.

Personligt ville jeg ikke bryde mig om at have ex. 2 faste uger om året i "mit" sommer residens, men igen vi er jo forskellige, jeg har valgt at bo til leje hernede i øjeblikket da det rent faktisk er billigere end at eje i Spanien lige nu, det er naturligvis på grund af krisen og at lejen kan "presses" ned til et minimum fordi der er så meget der er til leje lige nu.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ hæ..... Den villa gør godt nok ikke ligefrem en toværelses lejelejlighed i Odense mere attraktiv :D

 

Lige et spørgsmål.... Døren ud til toilettet.... Er den meget lille eller er det glasskydedørene der er meget store? Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama: Odense er en dejlig by når solen skinner Smile

Ja, den ser meget lille ud på billedet, men må være sådan som det nu er taget, for det er almindelige mål Smile

Vedr. priser, så henvender det sig primært til folk som kun har behov for 2-5 ugers ferie om året, og ønsker noget rigtig fedt, istedet for et hotelværelse.

Skal man bo længere tid eller måske permanent, vil jeg da anbefale at købe helt egen lejlighed eller villa.

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Ja, den ser meget lille ud på billedet, men må være sådan som det nu er taget, for det er almindelige mål Smile

 

Okay.... Tænkte nok det bare snød, fordi man ser den i forhold til skydedøren til højre :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)