Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har endelig fundet en idé, som jeg mener af værd at arbejde videre med. Til det skal jeg bruge en hjemmeside, jeg har kigget på nogle forskellige design inde på Themeforest.com. Problemet er bare at jeg ingen forstand har på hjemmesider.

Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer, som kan hjælpe mig med at få sat hjemmesiden op og lære mig lidt om hvordan og hvorledes jeg redigere hjemmesiden.

 Jeg forventer selvfølgelig ikke at få det gratis, men vil på den anden side ikke investere en bondegård i det.  Hvis der er nogen som tror at de kan hjælpe mig, kan i kontakte mig på mail: Victormethmann@hotmail.com

På forhånd tak.

Med venlig hilsen:
Victor Lykke Methmann

Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Kan du eventuelt sige lidt mere om, hvad din idé går ud på?

Det er svært at sige noget om, hvorvidt man kan hjælpe dig uden at vide lidt mere om, hvad du mere præcist skal hjælpes med.

mvh

pwe

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej pwe

siden skal inholde et oddse system med en lommeregner til at regne et system ud. jeg har lavet lommeregneren i excel, så ved ikke om det er noget problem, at få den til at fungere. udover det skal der være et dokument man skal kunne downloade

 

Mvh

Victor Methmann

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan godt hjælpe dig med at lave hjemmeside, i grove træk, men det med udviklingen af dit "specielle" system, det tror jeg ikke lige, jeg kan finde ud af..

Men ellers så send mig en mail på allan911@gmail.com og lad mig høre lidt mere konkret om dine mål og visioner :)

NB: jeg er ikke dyr i drift ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)